КНТЕУ вцілили в 1 місце на Рекламному полігоні-2020 в номінації від Фокстрот

Формат змагання – хакатон у рамках 15-го Українського студентського фестивалю реклами. Найскладніша з трьох, запропонованих партнерами, номінація – «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку». Номінацію ініціювали компанія Самсунг, бренд Фокстрот та Валерій Маковецький, співзасновник ГК “Фокстрот”. Перемогу здобула команда Київського національного торговельно-економічного університету Baza 19. У команду увійшли 7 студентів 4 курсу. 


– Вітаю студентів команди «Baza 19», що навчаються у КНТЕУ, із перемогою у номінації від білих продавців та імпортерів електроніки. Приємно те, що переможцями стали студенти КНТЕУ, з якими у Групи компаній Фокстрот та власне бренду Foxtrot є багаторічний досвід партнерства у підготовці кадрів для торгівельної галузі та професіоналізації освіти, – привітав студентів Валерій Маковецький.

Потреба у створенні спеціальної номінації “білого бізнесу” на “Рекламному полігоні” викликана ростом продажів техніки, яка ввезена в Україну сірим (зі штучним зменшенням мита) та чорним (контрабанда) способом. Саме тому бренд Фокстрот та Валерій Маковецький у партнерстві з Самсунгом, підтверджуючи, що клієнторієнтованість – це одна з їх головних конкурентних переваг, заснували спеціальну номінацію «Рекламного полігону». Завдання, яке поставили ініціатори номінації перед студентами – показати важливість вимоги фіскального чеку при купівлі техніки, у відповідності до постанови від 16 березня 2017 р. № 231 Кабінету міністрів України, який сприяє посиленню захисту прав споживача,

Задля маркетингового натхнення були використані вірші Григорія Остера “Шкідливі поради”. Але, студенти «Baza 19» підійшли до твору сучасно та креативно. Аби донести до цільової аудиторії потребу купувати техніку лише з фіскальним чеком та дбати про власні права споживача, студенти КНТЕУ запропонували додаток-гру.


Героями діджитал-застосунку стали “білий” та “сірий” персонажі. Гравець (покупець) у ході виконує певні дії, за які набирає бали. Цікаво, що у ході гри “сірий” персонаж постійно зваблює гравця. Нашіптує йому поради, які далекі від законослухняності, радить придбати техніку, що завезена в країну контрабандним способом та неадаптована до українських реалій. Коли ж гравець долає всі спокуси мороку (тінізації), то зможе конвертувати набрані бали у щось корисне. Наприклад, у знижки у Фокстроті на купівлю техніки. Звісно, з фіскальним чеком.

Журі одразу виокремило роботу команди «Baza 19» з поміж інших робіт. Але остаточне рішення про перемогу саме цього проєкту журі прийняло після онлайн-презентації. Бо студенти показали глибинне розуміння проблеми боротьби споживача за свої права та потребу у детінізації задля інтересів держави та споживача.

– Вражена рівнем багатьох учасників. Окремо хочу подякувати учасникам всіх 15 команд, які взялися за наш проєкт. Бо вважаю, що він був дійсно складний. Вітаю команду переможців – «Baza 19», – привітала студентів піар-менеджерка бренду «Фокстрот» Оксана Ковальчук. – Ви зробили неймовірну роботу: спродукували цікаву ідею, створили брендованих персонажів та класну графіку, прорахували усі моменти та нюанси.

Усі члени команди КНТЕУ, які перемогли у номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» отримали спеціальні призи від Samsung – смартфони Galaxy M21s.


Довідка: хакатон “Рекламний полігон” – відгалуження від Українського студентського фестивалю реклами. З 2016 року функціонує, як самостійний проєкт. Має власний, особливий формат: учасники повинні створити повноцінний рекламний продукт за обмежений проміжок часу – за 48 годин. Рекламна концепція розробляється у відповідності з ТЗ – бріфом партнера. Організатори хакатону: Спілка рекламістів України та Євген Ромат, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченко. Партнери проєкту: бренд «Фокстрот», співзасновник Фокстроту Валерій Маковецький та компанія Samsung Electronic Ukraine.

Якщо підняти архіви, то можна встановити, що студенти КНТЕУ вже мали успішний виступ на Українському студентському фестивалі реклами у 2013 році з «Відеорекламою» «+1 в КАРМУ».

Спойлер: відео відзнято прямо в офісі ГКФ у 2013 році, з класною музикою та еко-френдлі наповненням.

ГКФрозвиває бренди