Стартувало партнерство Фокстрот із організацією «УТОГ»

Соціальна програма «УТОГ» для членів Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Українське товариство глухих» дасть можливість його членам отримати адресну допомогу у вигляді знижок при купівлі товарів у Фокстрот

У березні 2021 року бренд Фокстрот оголосив про запуск соціальної програми для членів Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Українське товариство глухих». Програма буде діяти в усіх магазинах мережі. А це – 162 торгові точки, які розміщені у 90 населених пунктах країни, та офіційний інтернет-магазин foxtrot.ua.

Учасники чергової соціальної програми Фокстрот, які мають членський квиток ВГОІ «УТОГ», отримують можливість придбати товари у мережі зі знижкою до 10% на весь асортимент (за виключенням акційних позицій).


“Соціальне партнерство – вагомий напрямок розвитку для нашої компанії. Реалізується у рамках розбудови корпоративно-відповідального бізнесу, – зазначив Євген Кречетович, керівник CRM-служби компанії Фокстрот. – Ми вже маємо вдалий досвід аналогічної співпраці зі Всеукраїнським об’єднанням учасників АТО «Українці – разом!». Для учасників програми створено «Соціальну картку учасників АТО». Щомісяця її використовують більше тисячі захисників України та членів сімей загиблих задля купівлі товарів у мережі Фокстрот із зазначеною знижкою.”

Як реалізувати свої права учаснику програми?

  • Якщо придбання товару здійснюється у роздрібному магазині, то покупець демонструє свій членський квиток «УТОГ» з пластику або його електронну версію.
  • Якщо товар купується в офіційному інтернет-магазині foxtrot.ua, то у поле “промо-код” потрібно ввести ID-номер членського квитка.
“Українське товариство глухих, яке об'єднало найбільшу кількість людей з інвалідністю по слуху в Україні, радіє, коли великі компанії підтримують соціальні ініціативи, спрямовані на підтримку осіб з порушенням слуху, – відзначають у президії Центрального правління Українського товариства глухих. – Ця програма, у першу чергу, є виявом турботи Фокстрот про людей, й лише у другу – корисною знижкою на техніку.”


Соціальні проекти Фокстрот реалізуються у рамках стандартів Глобального Договору ООН з корпоративної соціальної відповідальності. Ще у 2006 році Геннадій Виходцев підписав Глобальний договір ООН, який налічує 10 пунктів, яких мають дотримуватися прихильники КСВ. Ці 10 пунктів збігаються з ООНівськими цілями розвитку тисячоліття та мають за ціль "прищепити" людям та бізнес-організаціям розуміння та навички сталого розвитку. Нагадаємо, що у рамках Глобального договору ООН у Групі компаній Фокстрот вже 11 років працює проєкт “Зелений офіс”, 12 років реалізується проєкт з профілактики травматизму дітей “Школа безпеки”, неодноразово відзначені міжнародним журі на конкурсах соціальних проектів Центру розвитку КСВ (2014, 2015 та 2019 рр).

ГКФрозвиває бренди