Foxtrot.ua масштабується: створено публічну партнерську програму для дистриб'юторів

Інтернет-магазин Фокстрот реалізує стратегію розширення онлайн-полиці непрофільних товарів, анонсуючи запуск партнерської програми для дистриб'юторів

Торгова мережа активно розширює асортимент товарів на сайта нетиповими для себе товарами у відповідності до наявного плану розвитку. Наразі представленість непрофільних товарів в онлайн-магазині Фокстрот зросла більше ніж у 3 рази.

– Потреби, запити та купівельна поведінка людей постійно змінюється. Саме тому ми активно розширюємо асортимент на сайті, аби покупці мали можливість придбати всі необхідні їм товари в одному місці (на одному сайті), у продавця з підтвердженою репутацією – власне у Foxtrot, – підкреслив Кирило Попов-Черкасов, керівник управління e-commerce компанії Фокстрот. – Ми працюємо з надійними, перевіреними часом дистриб'юторами, тому наші покупці не турбуються про якість товару та післяпродажне обслуговування. Крім того, покупець отримує підтверджено високий рівень сервісу з практично миттєвим оформленням свого замовлення, а також може скористатися різноманітними видами доставки або обрати найближчий до себе роздрібний магазин Фокстрот.


Наразі, крім звичних всім електронних гаджетів та побутової техніки, у каталозі foxtrot.ua представлені наступні товари:
  • все, що потрібно для дітей, від усього різноманіття іграшок до предметів догляду за малюками, а також візочки й автокрісла;
  • спорт і туризм – спортивний інвентар, тренажери, товари для рибальства й для трекінгу, велосипеди;
  • для тварин – корм для домашніх улюбленців від різних виробників, аксесуари, одяг та іграшки для кішок та собак;
  • для дозвілля – книги українських видавців та настільні ігри;
  • автотовари – автомобільні аксесуари, автозвук, обладнання для ремонту автомобілів та СТО.
У фокстротівській партнерській програмі передбачено низку переваг для дистриб'юторів. У першу чергу партнери отримують доступ до 12 мільйонів лояльних клієнтів одного з найбільших та найвідоміших рітейлерів України. Саме ці люди вже звикли робити чверть своїх покупок в інтернеті. Ще один плюс – 10 мільйонів відвідує щомісяця офіційний інтернет-магазин Foxtrot. Крім того, Фокстрот – це вже налагоджений логістичний ланцюжок, 166 традиційних цегляних магазинів Фокстрот у 9 – містах України та максимальне покриття території країни провідними службами доставки – мова йде про більше ніж 28 тисяч населених пунктів.

Аби стати партнером компанії, потрібно заповнити спеціальну форму на foxtrot.ua.

Нагадаємо, що ще у травні 2021 року омніканальний ритейлер Фокстрот оголосив про розширення онлайн-полки за рахунок нетипових товарів. Цей крок обумовлено стратегією потреби присутності на ринку товарів, попит на які постійно зростає, а також цілеспрямованим розширенням молодіжної аудиторії.

ГКФрозвиває бренди