8 грудень 2021
Foxtrot.ua масштабується: створено публічну партнерську програму для дистриб'юторів
Інтернет-магазин Фокстрот реалізує стратегію розширення онлайн-полиці непрофільних товарів, анонсуючи запуск партнерської програми для дистриб'юторів
Торгова мережа активно розширює асортимент товарів на сайта нетиповими для себе товарами у відповідності до наявного плану розвитку. Наразі представленість непрофільних товарів в онлайн-магазині Фокстрот зросла більше ніж у 3 рази.
– Потреби, запити та купівельна поведінка людей постійно змінюється. Саме тому ми активно розширюємо асортимент на сайті, аби покупці мали можливість придбати всі необхідні їм товари в одному місці (на одному сайті), у продавця з підтвердженою репутацією – власне у Foxtrot, – підкреслив Кирило Попов-Черкасов, керівник управління e-commerce компанії Фокстрот. – Ми працюємо з надійними, перевіреними часом дистриб'юторами, тому наші покупці не турбуються про якість товару та післяпродажне обслуговування. Крім того, покупець отримує підтверджено високий рівень сервісу з практично миттєвим оформленням свого замовлення, а також може скористатися різноманітними видами доставки або обрати найближчий до себе роздрібний магазин Фокстрот.
Наразі, крім звичних всім електронних гаджетів та побутової техніки, у каталозі foxtrot.ua представлені наступні товари:
- все, що потрібно для дітей, від усього різноманіття іграшок до предметів догляду за малюками, а також візочки й автокрісла;
- спорт і туризм – спортивний інвентар, тренажери, товари для рибальства й для трекінгу, велосипеди;
- для тварин – корм для домашніх улюбленців від різних виробників, аксесуари, одяг та іграшки для кішок та собак;
- для дозвілля – книги українських видавців та настільні ігри;
- автотовари – автомобільні аксесуари, автозвук, обладнання для ремонту автомобілів та СТО.
Аби стати партнером компанії, потрібно заповнити спеціальну форму на foxtrot.ua.
Нагадаємо, що ще у травні 2021 року омніканальний ритейлер Фокстрот оголосив про розширення онлайн-полки за рахунок нетипових товарів. Цей крок обумовлено стратегією потреби присутності на ринку товарів, попит на які постійно зростає, а також цілеспрямованим розширенням молодіжної аудиторії.