16 червень 2021
FOXTROT.UA розширює асортимент: від окулярів до зоотоварів
В офіційному інтернет-магазині бренду Фокстрот відбувається цілеспрямоване збільшення асортименту традиційних товарних категорій та створення абсолютно нових, нетипових для ритейлера
Бренд Фокстрот, відомий на ринку як експерт з продажу електроніки та побутової техніки, розпочав розширення асортименту у невластивих йому категоріях. В інтернет-магазині бренду foxtrot. ua тепер можна придбати товари для дітей і тварин, для спорту, книги, авто- і велотовари, системи безпеки.
– Нові реалії, які змінили купівельну поведінку й звички людей, а також посилення конкуренції на ринку, стимулювали нас переглянути підхід до формування асортиментної матриці. – розповів В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот. – Ми розуміємо, що потрібно не лише бути там, де наш клієнт, але й бути гнучкими та пропонувати йому те, що йому потенційно необхідно або може бути цікаво. Тому у Фокстрот кардинально змінили підхід до управління асортиментом. Відбувається розширення портфелю на онлайн-платформі за рахунок товарів, непрофільних для торгівельної мережі, яка спеціалізується на продажу електроніки та побутової техніки, товарів.
У компанії розраховують, що збагачення асортименту та посилення представленості в онлайні, дозволять залучити нові сегменти покупців. У кінцевому результаті ці дії сприятимуть росту товарообігу та зміцненню позицій бренду на ринку.
Задля освоєння нових категорій Фокстрот рухається у двох напрямках:
- Збагачення асортименту в добре відомих покупцям категоріях.
- Створення абсолютно нових для компанії категорій товару.
Наразі на офіційному сайті омніканального ритейлера Фокстрот представлено близько 100 тисяч найменувань товарів. За планами топ-менеджменту Фокстрот до кінця року ця цифра збільшиться вдвічі.