5 червень 2014
Продавці взялись за ЕКОнауку
5 червня у Всесвітній день охорони навколишнього середовища в київському магазині «Фокстрот», розташованому на пр. Московський, 21 для продавців найбільшого рітейлера ПТіЕ в Україні відбувся тренінг з екологічного та енергетичного маркування побутової техніки та електроніки.
Торговельна мережа, відома своїми екологічними ініціативами, продовжує розширювати їх ареал. Нещодавно урочисто завершився дитячий етап власного соціального проекту «ЕКОкласс» для дітей та шкільної молоді, як для співробітників «Фокстрот» екологічний тренінг провела Світлана Берзіна, міжнародний експерт UNEP з питань екологічної сертифікації та маркування, заступник голови технічного комітету стандартизації ТК 82 «Охорона навколишнього природного середовища».
Екологічне маркування - надійний спосіб інформування споживачів про екологічні переваги товарів щодо іншої продукції аналогічної категорії, представленої на ринку.
- Покупцеві важливо розповісти, що техніка, яку він набуває в «Фокстроті», виготовлена з екологічно-безпечних матеріалів, енергоефективна й економічна, - акцентував увагу на основних конкурентних перевагах екотехніки В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот». - Як лідер ринку і найбільший продавець ПТіЕ ми формуємо екологічне мислення працівників торгівлі та екокультури покупців. Таким чином, всі разом працюємо над раціональним використанням природних ресурсів планети.
У мережі «Фокстрот» впевнені, що якщо зараз споживач, який цікавиться екологічністю техніки, швидше виняток, то незабаром одним з визначальних чинників вибору товару стануть його екохарактеристики. «Фокстрот» системно навчає свій персонал і просвітлює клієнтів, публікуючи новини під рубрикою «ЕКОноваціі виробників техніки» на власному сайті і пости - для своїх передплатників в соціальних мережах, а також статті на сторінках внутрішньокорпоративного видання. До проекту, пов’язаного з еконавчанням залучені партнери мережі, провідні виробники, що задають екостиль в усьому світі: LG Electronics, Samsung, Philips, Dell, Rowenta, Huawei, Asus, Snaige, Electrolux та інші. «Зелену» хвилю вже підхопили слідом за «Фокстротом» деякі технологічні ІТ-сайти, ввівши у себе рубрики, присвячені «зеленим» технічним інноваціям.
Екологічне маркування - надійний спосіб інформування споживачів про екологічні переваги товарів щодо іншої продукції аналогічної категорії, представленої на ринку.
- Покупцеві важливо розповісти, що техніка, яку він набуває в «Фокстроті», виготовлена з екологічно-безпечних матеріалів, енергоефективна й економічна, - акцентував увагу на основних конкурентних перевагах екотехніки В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот». - Як лідер ринку і найбільший продавець ПТіЕ ми формуємо екологічне мислення працівників торгівлі та екокультури покупців. Таким чином, всі разом працюємо над раціональним використанням природних ресурсів планети.
У мережі «Фокстрот» впевнені, що якщо зараз споживач, який цікавиться екологічністю техніки, швидше виняток, то незабаром одним з визначальних чинників вибору товару стануть його екохарактеристики. «Фокстрот» системно навчає свій персонал і просвітлює клієнтів, публікуючи новини під рубрикою «ЕКОноваціі виробників техніки» на власному сайті і пости - для своїх передплатників в соціальних мережах, а також статті на сторінках внутрішньокорпоративного видання. До проекту, пов’язаного з еконавчанням залучені партнери мережі, провідні виробники, що задають екостиль в усьому світі: LG Electronics, Samsung, Philips, Dell, Rowenta, Huawei, Asus, Snaige, Electrolux та інші. «Зелену» хвилю вже підхопили слідом за «Фокстротом» деякі технологічні ІТ-сайти, ввівши у себе рубрики, присвячені «зеленим» технічним інноваціям.