22 лютий 2022
Фокстрот випустив мобільний додаток для покупки в 1 клік
Мобільний додаток з елементами гейміфікації дозволяє максимально швидко, комфортно та ефективно взаємодіяти клієнту та бренду
Найбільший ритейлер у сегменті побутової техніки та електроніки презентував нативний мобільний додаток, створений для iOS та Android. Його запуск у компанії називають черговим кроком у розвитку омніканальної стратегії та посилення позицій у діджиталі. Важливу роль зіграло збільшення кількості користувачів мобільних пристроїв у загальній структурі онлайн-трафіку.
Мобільний додаток Foxtrot вже доступний в App Store та Google Play.
«За останні два роки частка мобільного трафіку на foxtrot.ua сягнула 70%. Очевидно, що клієнту зручніше робити покупки не на ПК або через браузер у смартфоні, а мати доступ до магазину в один клік. Тому необхідність розвитку програми з акцентом на mobile first та включення її до загальної екосистеми бренду Фокстрот назріла давно. Ми впевнені, що користувачі гідно оцінять зручний функціонал та унікальні фічі програми, які заготовлені для кожного індивідуально», – розповів Кирило Попов-Черкасов, e-commerce директор Фокстрот.
Серед головних переваг програми Foxtrot – зручний та зрозумілий інтерфейс з персональними налаштуваннями, синхронізація з усіма можливими платіжними інструментами, сервісами геолокації, функціональним особистим кабінетом. Користувачів мобільного додатку чекає спрощений каталог з картками товарів та безліччю фільтрів, швидка обробка запитів. У мобільному додатку доступна інформація щодо кешбеку та бонусів за покупки.
Нативність програми дає можливість інтегруватися з можливостями кожної з операційних систем, що забезпечує коректну та швидку роботу на двох типах пристроїв,. Наприклад, отримувати push-повідомлення, синхронізуватися з календарем, адресною книгою тощо.
«Люди використовують багато додатків для того, щоб спростити низку дій у досягненні своїх цілей. Тому, перш ніж почати проектувати дизайн, ми продумали, яку цінність нестиме наша програма і який результат отримає користувач, – додала Марина Савчук, менеджер з розвитку мобільного додатку. – Зокрема, важливо було забезпечити, щоб дії, що часто виконуються, вимагали мінімум зусиль; зробили процес покупки простим, швидким та зрозумілим. Одним із важливих завдань було створити у додатку емоційну атмосферу. Думаю, у нас все вийшло. Однак, це не фінал – найцікавіше ще попереду». Серед здобутків мобільного додатку менеджер називає наступні:
- реалізовано зручний каталог товарів – один клік від завантаження сторінки товару до покупки;
- оптимізовано сторінку акцій;
- у картці товару основна інформація виділена одному екрані, а в розділі «Список товарів» користувач може налаштувати картки під свої переваги. На сайті такої можливості немає;
- геолокація: у додатку Foxtrot при оформленні замовлення програма визначає найближчий магазин, де можна забрати товар, а також дозволяє додати та запам'ятати адресу доставки;
- гейміфікація та фан – за певні дії користувач заробляє бейджі та плюшки до них, а в категоріях товарів з'являється розважальний контент із жартами;
- додано свайп «у вибране», «видалити» та можливість відновити вибраний товар зі сміттєвого кошика протягом 24 годин.
Зазначимо, два роки тому компанія запустила нову версію сайту інтернет-магазину, зробивши її більш адаптивною, комфортною та ефективною для клієнтів За цей час його відвідуваність зросла вдвічі – з 5,5 до 11-12 млн. на місяць, частка інтернет-продажів збільшилася з 10,2% до 21%, а конверсія зросла на 37% порівняно з попередньою версією сайту.