Фокстрот – в спецпроекті РБК-Україна «Мільярди на допомогу»

Інформаційне агентство РБК підгтувало спецпропроєкт з опитуванням лідерів ринка, як бізнес допомагає ЗСУ та скільки коштів витрачає для якнайшвидшої перемоги України. Адже за данними "Дослідження стану бізнесу в Україні" на сайті "Дія.Бізнес", майже 90% підприємств в Україні допомагають ЗСУ або займаються волонтерською допомогою (січень, 2023)

У спецпроєкті взяли участь Фокстрт, Приватбанк, SKM, EPAM, АТБ, Нова пошта, які розповіли про нові пріоритети для українського бізнесу під час протистояння України російській агресії: як зберегли активи й безпеку своїх співробітників та їхніх родин, допомогають військовим в обороні країни й громадянам, що постраждали через дії країни-агресора. Кейс Фокстрота у спецпроєкті має назву «Допомога Силам оборони України та залучення світових брендів до допомоги».


«Загальний внесок "Фокстрот" на підтримку країни за минулий рік сягнув 14,5 млн гривень. Компанія взяла шефство над 14 військовими частинам Повітряних сил України, співпрацює з майже 200 державними органами влади, волонтерами, громадськими і благодійними організаціями, підтримує 180 мобілізованих співробітників та усіляко заохочує корпоративне волонтерство, – пише РБК-Україна.

Серед інструментів, якими бізнес оперує, підсилюючі захисників незалежності України, – корпоративний штаб «Допомога нашим».

"З ініціативи співзасновників бренду Валерія Маковецького та Геннадія Виходцева, ми згуртували співробітників і створили оперативний штаб "Допомога нашим" для координування допомоги Силам оборони, волонтерам і колегам, які вступили до лав ТрО і ЗСУ", – зазначив Олексій Зозуля, СЕО компанії. До власних зусиль компанія додала енергію партнерів, як бізнесових, та і соціальних.


"Аби внесок у збереження життя мирних людей і безпеки об’єктів критичної інфраструктури був вагоміший, ми об'єдналися з благодійним фондом БОН (Благодійне об’єднання націй). До цього "пулу донаторів на ППО" доєдналися і організатори 33-го фестивалю бально-спортивних танців "Парад надій", що відбувся наприкінці березня в столиці. Частину коштів, отриманих за вхідні квитки на турнір, передали на рахунок фонду БОН як цільове призначення на потреби зенітної ракетної бригади Повітряних сил ЗСУ, а Фокстрот подвоїв донат спортсменів", – розповів Зозуля. Як єдиний український член міжнародної групи національних роздрібних компаній Euronics Group "Фокстрот" ініціював виділення 700 000 євро на гуманітарні потреби українців, залучив до допомоги представництва провідних світових брендів-виробників техніки.


У цілому ж, пул соціальних партнерів Фокстрота за рік розширився з 30 (на початок 2022 року) до 196 партнерів (на лютий 2023 року). Компанія не забула навіть про чотирилапих підшефних і під час війни продовжила партнерство з благодійним фондом Happy Paw ("Щаслива лапа"): разом благодійники запустили програму "Ф-підтримка" безпритульних чотирилапих і притулків, евакуйованих з "гарячих точок". За 3,5 місяці з початку її дії вдалося допомогти 20 притулкам на загальну суму понад 370 000 гривень.

"Таке єднання команди Фокстрот та бізнес- і соціальних партнерів стало рушійною силою протистояння надсерйозним викликам воєнного стану країни та дало змогу зберегти бізнес. Фокстрот вистояв, живить економіку країни та підтримує захисників і захисниць України", – прокоментував співзасновник групи компаній "Фокстрот" Геннадій Виходцев, який вважає медаль "За сприяння ЗСУ" від міністра оборони України нагородою всьому колективу "Фокстрот".

ГКФрозвиває бренди