Фотополювання за гідрантами та правилами безпеки

Рятувальники Запоріжжя провели цікавий навчальний івент, а Група Фокстрот допомогла нагородити авторів кращих світлин

У травні відбулося нагородження переможців квесту “Фото з гідрантом». Напередодні у Запоріжжі закінчився безпековий квест, у ході якого мешканці і гості Запоріжжя мали знайти 1 із 100 гідрантів, зробивши фото. Організаторами виступили Головне управління ДСНС України у Запорізькій області та Туристичний Інформаційний Центр Запоріжжя. Мета – поєднати прогулянку рідним містом із безпековою активністю. Рятувальники нагородили авторів світлин, які стали переможцями фотоквесту. Від Служби порятунку призери отримали спеціальні рюкзаки, на випадок екстреної ситуації, у них речі першої необхідності, аптечка, засоби для самопорятунку. Свої подарунки у рамках соціального проєкту “Школа безпеки” надала ГК “ФОКСТРОТ”.


"Ми підтримали наших давніх соціальних партнерів – команду запорізьких рятувальників, які кожного дня рятують цивільних людей від наслідків війни. А конкурс став цікавою формою навчання людей тонкощам роботи рятувальників, яка надихає кожного, хто бачить результати їх роботи", – говорить голова Ради засновників Групи компаній ФОКСТРОТ Геннадій Виходцев.


У 2022 рамках соціального проєкту “Школа безпеки” Група Фокстрот підтримала 10 освітніх заходів ДСНС про безпеку під час війни, в яких взяли участь більше 5000 дітей. Під час війни ритейлер Фокстрот розпочав трансляцію в торгових залах 2 роликів від ДСНС та Unicef про небезпеку вибухонебезпечних предметів (більше 100 000 показів на місяць по всім магазинам ритейлера).


Історія дружби та партнерства Фокстрота та ДСНС України почалась ще у 2008 році. У рамках партнерства в соціальному проєкті ГКФ «Школа безпеки» протягом 15 років систематично проводяться Уроки безпеки та фестивалі творчості задля профілактики уникнення травмування дітей в результаті нещасних випадків у невиробничій сфері, створено мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу», розроблені листівки «При пожежі дій правильно!» та тематичні плакати-розклади для учнів.

ГКФрозвиває бренди