27 червень 2023
У Фокстрот підключили сервіс з обслуговування відвідувачів з порушенням слуху
Ритейлер став першою мережею електроніки та побутової техніки в Україні, яка впроваджує сучасні способи комунікації з покупцями, для яких єдиною мовою спілкування є жестова мова
З початку червня для якісного і комфортного обслуговування відвідувачів з порушеннями слуху у низці магазинів мережі та на сайті Foxtrot.ua підключено комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень – Connect PRO, Connect Web та Connect QR, – для виклику онлайн перекладача жестової мови. Відтепер нечуючі відвідувачі зможуть отримати професійну консультацію зрозумілим для них способом, поставити додаткові запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів.
Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується у межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар'єрів» з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та здійснюється в рамках меморандума про співпрацю з Громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність».
– Наша спільна мета – сприяти створенню рівних умов доступу до товарів та послуг для всіх громадян, незалежно від жодних факторів, адже кожен українець, без виключення, заслуговує на рівне й толерантне відношення. Тому забезпечуємо нечуючим людям вільний та осучаснений доступ до послуг мережі, – відзначила Леся Нікуліна, керівник відділу торгового маркетингу та куратор проекту «Безбар’єрний Фокстрот».
Сервіс працює вже в 5 магазинах Фокстрот, де можна купити товари спілкуючись зі співробітниками магазину жестовою мовою за допомогою перекладачів:
- м.Київ, ТРЦ Respublika Park (Кільцева дорога, 1);
- м.Київ, ТЦ Gorodok Gallery (просп.С.Бандери, 23);
- м.Київ, ТРЦ Piramida (вул.Мішуги, 4);
- м.Львів, ТРЦ Victoria Gardens (вул.Кульпарківська, 226А);
- м.Львів, вул. Під Дубом, 7Б.
Окрему увагу також приділено омніканальній складовій. Для забезпечення вільного доступу нечуючих людей до отримання фахової консультації і можливості швидко та зручно робити покупки онлайн, на сайті Foxtrot.ua встановлено спеціалізований веб-віджет «Вушко» (Connect Web) для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру Фокстрот і перекладачем жестової мови.
– Незважаючи ні на що, ми продовжуємо будувати безбар'єрне середовище в Україні і раді тому, що бізнес все більше цікавиться темою доступності для різних верств населення. Компанія Фокстрот стала першою компанією в своїй галузі, яка виступила ініціатором впровадження адаптації своєї мережі до потреб нечуючих відвідувачів та забезпечила рішення для вільної комунікації, – прокоментував Олег Чебаненко, голова Громадської організації «Громадський рух «Соціальна єдність».
За інформацією ГО «Громадський рух «Соціальна єдність», більше ніж 40% нечуючих людей дуже важко розуміють текстовий та графічний контент. Наявність текстів та субтитрів – також не вихід. Читання по губах дає 25-30% візуальної інформації та не завжди повноцінно передає суть. Саме можливість дистанційного перекладу з/на жестову мову забезпечує повноцінну комунікацію без спотворення сенсу.
Зазначимо, мережа Фокстрот з 2021 року є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. Впровадження у мережі Фокстрот таких сучасних цифрових сервісів відіграє важливу роль у підтримці Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору, що пропагує та сприяє популяризації створення зручного середовища для людей з різними формами інвалідності та привертає увагу суспільства до тих барʼєрів, з якими щодня стикаються люди з різними формами інвалідності в Україні.