Форум до Дня праціників торгівлі – за участі наших фахівців

З нагоди професійного свята Дня працівників торгівлі у Київському торговельно-економічному університеті відбувся форум «Трансформація сфери торгівлі: подолання викликів та розвиток». Участь у заході взяли представники Міністерства економіки України, Держпродспоживслужби, Київської міської державної адміністрації, торговельних підприємств, фахових асоціацій, громадських організацій і університету. Серед учасників була й фахівці Групи компаній «ФОКСТРОТ»

Тема першої панелі форуму називалася «Торгівля – драйвер розвитку економіки країни». В цій частині форуму взяв участь Василь Гриб, начальник відділу технічної підтримки продажів бренду «Фокстрот» з кейсом «Ритейл у воєнні часи: курс на цифровізацію як курс на виживання». Василь розповів про результати проєкту з впровадження електронного чека – програмного РРО, що надходить покупцеві у вигляді повідомлення на цифрові носії інформації.


«Від початку проєкту ми перевели 100% всіх РРО на пРРО, видали 7 млн чеків, а наші покупці пересвідчилися, що це безпечно і надійно. За перші півроку ми не засмітили навколишнє середовище відходами у вигляді 137 км касової стрічки, – розповів учасникам форуму Василь Гриб. – Справжньою знахідкою пРРО виявився в часи блекауту минулої осені-зими. Наші колеги з роздробу видавали чеки навіть при відключенні світла, висилаючи їх клієнтам у електронному вигляді, а товар видаючи з укриттів та сховищ. А потім ми вирішили рухатися далі і з партнерами Monobank та Sportbank запустили ініціативу відображення чеків у їхніх застосунках. Знайти свій чек в банківському застосунку легко через історію транзакцій».


Організатори назвали виступ Василя Гриба найяскравішим у цій панелі, а лисичці Фоксі, яка усміхалася з кожного слайду, побажали й далі заряджати людей позитивом.


У роботі другої панелі форуму «Підготовка фахівців нової генерації для сфери торгівлі: синергія освітніх інновацій та бізнесу» директор Навчально-наукового центру бізнес-симуляції ДТЕУ Оксана Трубей представила приклади застосування інноваційних технологій і взаємодії бізнес-структур і університету. Онлайн презентацію відвідали представники HR-відділу мережі Фокстрот.

ГКФрозвиває бренди