Техно-жовтень у Хмельницькому, Червонограді та Борисполі: Фокстрот відкрив 2 магазини та оновив 1

У жовтні, найбільший омніканальний ритейлер електроніки та побутової техніки Фокстрот продовжив масштабувати географію присутності та відкрив 3 нові локації, а саме у містах Хмельницькому, Борисполі та Червонограді. Розширюючи свою присутність офлайн, ритейлер має на меті надавати клієнтам в усіх куточках України широкий спектр якісних послуг та забезпечити доступ до інноваційних товарів відомих брендів

Місяць відкриттів розпочався 10 жовтня у Хмельницькому із запуску розширеної та оновленої локації на понад 1150 кв. м, де 855 кв. м – торгова площа. Локація знаходиться у ТЦ “Оазис” за адресою: вул. Степана Бандери, 2а. При формуванні оновленого асортименту товарів акцент було зроблено на техніку преміального сегменту. У магазині представлено інноваційні бренд-зони відомих виробників та унікальні пропозиції відомих техно-гігантів серед яких: Apple, Samsung, LG, Philips, DeLonghi, Kenwood.Для відвідувачів з дітьми, у магазині передбачена окрема ігрова зона.


Два інших магазини було відкрито в один день – 20 жовтня. Зокрема, Фокстрот повернувся в Бориспіль, де був тимчасово відсутній з квітня. Нове представництво ритейлера знаходиться у ТЦ «Аеромол» за адресою: вул. Київський шлях 2/6. Повернення присутності є важливою складовою стратегії розвитку компанії. У Червонограді, на Львівщині, відкрився другий за рахунком, абсолютно новий магазин із площею у 1000 кв.м. і він знаходиться за адресою: вул. Героїв Майдану, 10.

У магазинах було представлено стандартну розширену товарну матрицю із сучасними інноваційними зонами відомих брендів, де покупці можуть на місці протестувати товар. А візуальне оформлення виконано у сучасного форматі із зоною хабу.

Команда нового магазину у Борисполі на чолі з директором Шулікою Валерієм Володимировичем

"Сьогодні, для бізнесу, важливо не втрачати жодної можливості масштабуватися, оскільки ми прагнемо бути поруч з клієнтами. Ми гнучко змінюємо свої плани, і навіть за умови невизначеності у військові часи завжди робимо ставку на відкриття нових точок продажів”, – зазначив Олексій Зозуля, СЕО компанії.

Зазначимо, що в усіх магазинах покупці можуть з легкістю отримати доступ до всіх нових та вже звичних сервісів ритейлера. Так, клієнти можуть обрати товар у магазині, замовити доставку, монтаж та вивіз старих побутових приладів. Також, важливою перевагою є можливість оплатити до 99% вартості товарів завдяки сервісу трейд-ін.

На сьогоднішній день, Фокстрот налічує 121 фізичний магазин у 67 містах та обласних центрах України, а також онлайн-майданчик foxtrot.ua.

ГКФрозвиває бренди