Ріст товарообігу, 5 нових магазинів і 8,5 млн допомоги ЗСУ: Фокстрот підбив підсумки І кварталу 2024 року

Омніканальний техноритейлер за перші три місяці календарного року успішно виконав планові фінансово-економічні показники і з оптимізмом продовжує свій розвиток

Так, за результатами І кварталу загальний товарообіг компанії показав приріст +35% у порівнянні до аналогічного періоду минулого року. Частка онлайну при цьому має динаміку +20% і на +21% у трафіку на Foxtrot.ua.

Найбільший ріст продемонстрували категорії великої (+51%), дрібної (+44%) побутової техніки і телевізорів (+34%), що свідчить про помірний ріст споживчих настроїв, коли більшість українців адаптувалися до умов воєнного часу і купують не лише побутові товари з числа першої необхідності, а й такі як кавомашина, нова пралка або той же телевізор.


Протягом перших трьох місяців року відбулися позитивні зміни у роздрібній мережі. Фокстрот відкрив 4 нових магазини у регіонах: в Чернігові, Стрию (ТРЦ «Стрий City») , Одесі (ТРЦ «Острів») і Кривому Розі (ТРЦ Victory Plaza). А також – відновив магазин у Дніпрі в ТРЦ Appolo після ракетного удару. Всього станом на кінець травня Фокстрот представлений 124 магазинами у 67 містах України, у тому числі єдиний з великих мережевих ритейлерів електроніки – у прифронтових Херсоні, Краматорську, Слов’янську і Покровську. Наразі 100% магазинів є енергонезалежними, що дає можливість безперебійно працювати під час відключень електроенергії.





«Ринок побутової техніки і електроніки відновився практично до довоєнних показників. Ми це бачимо у цифрах і по тому, як зростає кількість наших клієнтів (а це понад 220 тисяч за 3 місяці), змінюються їхні запити й очікування від компанії. Тому наразі наша мета – бути поруч з ними і пропонувати найбільш вигідні і зручні рішення. Водночас – залишатися соціально-відповідальним бізнесом і роботодавцем, підтримувати захисників і цивільних українців», – зазначив Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот.

В контексті останнього – за І квартал 2024 року Фокстрот сплатив 207 млн податків і зборів у державний бюджет. А сума допомоги Силам оборони України збільшилась на 8,5 млн. грн. Крім поточних щомісячних видач техніки захисникам, компанія у березні ініціювала додаткову закупівлю 60 FPV-дронів на загальну суму 1 млн. грн для трьох бойових підрозділів ЗСУ. Відзначимо, наприкінці травня Фокстрот одним з перших українських бізнесів перерахував 1 млн грн на бойових роботів, долучившись до нової ініціативи від UNITED24. Наразі загальний внесок Фокстрот в обороноздатність країни становить 35 млн грн.


Також на початку березня Фокстрот розпочав масштабування послуги з обслуговування покупців жестовою мовою, яку успішно завершив у травні, запустивши сервіс ще у кількох магазинах: в Києві, Чернігові, Білій Церкві, Полтаві, Тернополі, Луцьку, Хмельницькому, Сумах, Житомирі та Івано-Франківську. Наразі покупці з порушення слуху можуть скористатися нею безкоштовно у 20 магазинах і на онлайн-майданчику Foxtrot.ua.

З інших важливих соціальних ініціатив – старт оновленої програма з допомоги безпритульним тваринам «Ф-підтримка незламних тваринок». Програма є продовженням уже відомої багатьом акції «Ф-підтримка», де увага буде зосереджена на зборі коштів для організації допомоги притулкам саме у прифронтовій лінії.

У планах на поточний сезон – продовження оновлення роздрібної мережі, відкриття нових магазинів у кращих локаціях, реалізація безбар’єрних ініціатив, цікавих маркетингових активностей та поглиблена робота з клієнтським сервісом.

ГКФрозвиває бренди