Фокстрот продовжує розширювати свої інклюзивні ініціативи

Восени 2024 року ритейлер запровадив нове рішення для клієнтів з порушенням слуху – DEAF ID у програмі лояльності ФоксFan

Це стало можливим завдяки співпраці з громадською організацією Громадський Рух «Соціальна єдність», яка ініціювала створення електронного посвідчення для нечуючих людей у мобільному додатку «Перекладач ЖМ».

DEAF ID допомагає підтвердити статус нечуючої або слабочуючої людини, надійно зберігає персональні дані, значно спрощує комунікацію, роблячи процес покупок доступнішим для людей з порушенням слуху. Покупцю достатньо показати QR-код DEAF ID у мобільному додатку, щоб отримати всі переваги програми лояльності, без потреби надавати додаткові документи.


Ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування для всіх клієнтів на всіх етапах взаємодії з компанією і запропонувати їм найкращі рішення у закритті повсякденних потреб, – розповідає Олег Нікольський, маркетинг директор Фокстрот.


Крім того, компанія підключила сервіс Connect PRO для підтримки покупців з порушенням слуху у 20 магазинах та онлайн-віджет Connect WEB на сайті Фокстрот. Веб-віджет «Вушко» забезпечує одночасний зв'язок із оператором контакт-центру та перекладачем жестової мови, що дозволяє проводити консультацій без комунікаційних бар’єрів.

Фокстрот залишається однією з перших комерційних компаній в Україні, яка активно впроваджує принципи безбар’єрності, щоб кожен клієнт міг отримати якісний сервіс.

ГКФрозвиває бренди