Фокстрот презентував кейс про інклюзивні практики торгівлі на Форумі Консумерської асамблеї України

13 березня 2025 року керівниця відділу торгового маркетингу Фокстрот Леся Нікуліна взяла участь в Форумі Консумерської асамблеї «Споживачі України: резільєнтність до викликів сьогодення»

Напередодні Дня захисту прав споживача учасники обговорили в Державному торговельно-економічному університеті конструктивні підходи до ефективної реалізації споживчої політики в Україні в умовах воєнного часу на основі дотримання балансу інтересів між громадянським суспільством, державою і бізнесом відповідно до міжнародних підходів.

– Наші надійні та дуже прогресивні партнери, близькі університету за своєю європейською направленість в робочих цінностях та інструментах – це компанія Фокстрот, – тепло презентувала спікера компанії Наталі Притульська, проректор ДТЕУ. – Вони проактивні у експертизі детінізаційних процесів в українському ритейлі, вони є взірцем білого бізнесу. Разом з нашим університетом організували гармонізацію міжнародних підходів до маркування електроніки, перші в ритейлі розробили професійний стандарт. Перші та кращі в усьому, тому першими в ритейлі орієнтуються на безбар’єрність.


>Леся Нікуліна презентувала учасникам практичний кейс «Безбар’єрність – складова частина сучасного Фокстрот», розповівши, чому бізнес тримає фокус на безбар’єрних підходах в торгівлі. Учасники Асамблеї дізналися про напрямки діяльності торговельних закладів, направлені на забезпечення безбар’єрного торгового простору.

«83% респондентів опитування на початку 2024 року визнали, що безбарєрність – це нова цінність, – навела статистику Леся Нікуліна. – Для Фокстрот – це працювати з людьми та для людей. Тому соціальний проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» – це інхауз розробка нашої компанії та наслідок соціально ефективної та відповідальної політики компанії, в якій я працюю вже більше 15 років. Перші результати проєкту – впровадження сервісу обслуговування нечуючих людей за допомогою онлайн перекладача жестовою мовою в 30 магазинах мережі та на сайті foxtrot.ua, впровадження бізнес-рішення з побудови безбар’єрного торгового простору в магазинах для зручного обслуговування людей, які пересуваються за допомогою крісла-колісного, тростини або милиць, та людей, які користуються слуховими апаратами. Паралельно ми проводимо просвітницьку роботу. Запровадили принципи коректного спілкування працівників, включивши «Довідник безбар’єрності» та інформаційний курс «Шлях українських ветеранів та ветеранок» на внутрішній навчальної платформі».


У Форумі взяли участь близько 300 учасників, зокрема представники громадських організацій (Всеукраїнська федерація споживачів «ПУЛЬС», «Споживча довіра», «Захист прав споживачів лікарських засобів», Центр ромадського Представництва «Життя», Українське товариство товарознавців і технологів, Всеукраїнське об’єднання споживачів страхових послуг «Страховий захист»). З доповідями виступили також представники Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, керівної ради Національного органу стандартизації, державних органів (Міністерства економіки України, уповноваженого із захисту державної мови, експертної ради при Представнику Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з соціальних та економічних прав,). Від бізнесу на Асамблеї працювали представники торговельних і фармацевтичних мереж «Фокстрот», «ЕКО МАРКЕТ, клуб торгових центрів «Molls Club», «ПОДОРОЖНИК», «Бажаємо здоров’я», «Доброго дня», «С.А.Ф. Фарма» тощо.

– Закликаю усіх представників торгових підприємств наслідувати досвід створення безбар’єрного простору. Це нова норма нашого життя. До якої ми всі маємо бути готові, – закінчила презентацію Леся Нікуліна.

ГКФрозвиває бренди