Топ-менеджери


Василь Перепелиця,
перший заступник Генерального директора ГКФ з розвитку та інвестицій.

Василь Перепелиця прийшов працювати у ГКФ з банківського сектору. Має 18-річний досвід роботи на топ-позиціях у банку, торгових, виробничих та сервісних компаніях, досвід в управлінні проектами, залученні фінансування для реалізації торгових та інвестиційних програм, а також 10-ти річний досвід у торгівлі. У сфері уваги була логістика, експортно-імпортні операції, оптові продажі, керував фінансами, аналізував міжнародні ринки та розвивав на них раніше запущені проєкти.

Під його керівництвом фахівці фінансово-економічного департаменту УК ГКФ знизили процентні витрати за кредитами для бізнесів Групи, диверсифікували відносини з кредиторами, залучили іноземних консультантів, що мають практичний досвід у цій сфері («Євронікс») для підвищення продажів з квадратного метра ТМ «Фокстрот. Техніка для дому».

Фінансово-економічний департамент УК ГКФ став ініціатором організації управління вартістю активів бізнесів Групи, визначивши роль ГКФ як портфельного інвестора. А в 2013 році створили систему споживчого кредитування в мережі - програму «Фінансовий супермаркет», єдину на ринку рітейлу України.

Василь Перепелиця - активний футбольний вболівальник і фанат клубу «Челсі». Любить подорожувати. Виховує чотирьох дітей.



Олексій Зозуля
виконавчий директор торгової мережі «Фокстрот»

З Групою компаній «Фокстрот» Олексія Зозулю пов'язує період з 2005 по 2011 рік. У «Фокстрот. Техніка для дому» (2005-2010 рр.) він побудував кар'єру з посади керівника регіональної служби роздрібних продажів до поста операційного директора. З 2010 по 2011 рік – керував проектом в «Депот Девелопмент Груп», що розвиває ГКФ як напрямок управління нерухомістю.

Потім був період 2011-2013 рр., коли Олексій Зозуля працював з іншими ритейлерами: очолював компанію «Фармастор» (мережа аптек «Аптека доброго дня», «Сiмейна аптека»), а в 2013-2018 роках був операційним директором в компанії «РУШ» (лінія магазинів EVA).

У березні 2019 року Олексій Зозуля повернувся в Фокстрот на посаду начальника управління продажів. Головна мета для Олексія Зозулі – зберегти лідерські позиції бренду, забезпечити якісні та кількісні показники зростання бізнесу по обох напрямках (офлайн і онлайн), продовжити розпочаті внутрішні реформи, щоб утримувати головну конкурентну перевагу – довіру і лояльність до Фокстрот його клієнтів.

У 2019 році компанія оголосила про комплексне перезавантаження бренду. За півтора роки реалізації стратегії формату «білого хабу» на балансі реформаторів 33 оновлених магазина та 4 – абсолютно нові торгові точки.

У 2020 році команда Фокстрот під керівництвом О. Зозулі першою в галузі реалізувала можливість покупців отримувати електронні чеки замість звичайних, паперових. Задля цього торгівельна мережа з вересня впровадила ПО РРО Checkbox (програмне забезпечення реєстраторів розрахункових операцій). Команда отримала диплом національного конкурсу Smart Awards Ukraine-2020 у номінації “Smart Retail” за впровадження продукту «Електронний чек»

У 2022 році журнал Forbes-Україна визначив Фокстрот як українську компанію, яка в часі повномасштабної війни Росії проти України виявилися стійкішою за інших, змогла зберегти, а часом і примножити бізнес.

У 2023 році наказом головнокомандуючого Збройних Сил України Валерія Залужного від 6 січня 2023 року Олексія Зозулю відзначено знаком "За сприяння війську" «За значний особистий внесок у наданні всебічної допомоги підрозділам Збройних Сил України, активну волонтерську діяльність в умовах воєнного стану».

Володимир Нікітенко,
комерційний директор компанії DEPOT Development Group

З 2003 року Володимир Нікітенко як топ-менеджер спеціалізувався на здачі в оренду торгових площ, запуску та управлінні торговими центрами, проведенні аудиту та девелопменті нерухомості в Україні.

Очолював процеси, пов'язані з пошуком орендаторів і підписанням договорів оренди в Києві та регіонах, координував команду брокерів, що працюють над проектами. Серед напрацьованого досвіду - навики представлення інтересів власників об'єктів нерухомості, участь у процесі консультування клієнтів при розробці концепцій торгових центрів, бізнес-планів, зонування комерційних площ, а також участь у розробці основних умов оренди.

Основний напрямок діяльності Володимира Нікітенка в статусі комерційного директора компанії DDG - досягнення взаємно вигідних комерційних умов при укладенні договорів оренди з міжнародними та національними операторами ринку рітейлу; залучення в регіони якірних орендаторів з метою розвитку цивілізованих форматів торгівлі. Також ще один із проектів, очолюваних Володимиром, – розвиток дитячого розважального центру Fantasy Town. За час роботи Володимира Нікітенка на посаді комерційного директора компанії DDG були досягнуті наступні результати:/p>

  • розвиток розважального бізнесу, як однієї зі складових Depo't center;
  • досягнення позитивної динаміки зменшення вакантності торговельних площ;
  • налагодження комунікацій між підрозділами компанії і регіональними представництвами.

ГКФрозвиває бренди