«Фокстрот» пояснить покупцям «Ціну держави»

18 грудня в інформагентстві Інтерфакс-Україна презентували просвітницький проект «Ціна держави», започаткований громадською організацією «Case Україна» за підтримки бренду «Фокстрот». 

Організатори розповіли, що у грудні розпочинається активна фаза кампанії: мешканці 15 великих міст отримають у найкрупніших ритейлерів України (АТБ, Фокстрот та ОККО) при покупці товару, а також у поштові скриньки понад 3 млн листівок. У них йтиметься про те, скільки в середньому громадянину коштують такі державні послуги, як освіта, виплата пенсій, охорона здоров’я, оборона тощо. Усі листівки будуть запрошувати скористатися спеціальним калькулятором, який при введенні суми зарплатні рахує кількість сплачених податків та розраховує варіанти державних послуг на цю суму. 


– Соціологічне опитування, проведене компанією ҐФК у травні-червні 2018 року, показало, що лише 9% громадян знають, скільки податків вони сплачують, – сказав Дмитро Боярчук, виконавчий директор Кейс-Україна, засновник проекту "Ціна держави". – Ми намагаємось виховати почуття власності до суспільних коштів у широкої аудиторії й через наших партнерів доносимо інформацію до тих людей, хто не сидить в інтернеті, у фейсбуці, але є сумлінними платниками податків до держбюджету.  

У «Фокстроті» підтвердили, що у своїх магазинах будуть показувати просвітницький відеоролік та вже вручають на касі конверт із символікою кампанії та посиланням на онлайн-калькулятор, за допомогою якого можна розрахувати ціну державних послуг для конкретного громадянина. В конверт вкладають фіскальний чек (як розрахунковий документ, що підтверджує сплату податків) та гарантійний талон. Обидва документи є також інструментами захисту прав споживача. 




– Ми підтримуємо проект, тому що хочемо жити в багатій процвітаючій країні, – сказав голова наглядової ради мережі «Фокстрот» Валерій Маковецький. – Минулого року компанії мережі Фокстрот заплатили понад 0,5 млрд гривень податків, що за підрахунками експертів «Ціни держави» вистачить на забезпечення шкіл 21 тис комп'ютерними комплексами. Цього року, думаю, буде близько мільярда гривень податків. Ми вважаємо, що це гідний внесок у розвиток нашої держави і закликаємо наслідувати наш приклад, платити податки і потім питати, куди наші податки йдуть, на що вони витрачаються. 


Про свою підтримку проекту заявили й інші партнери. «За 25 років своєї діяльності ми стали не тільки локомотивом вітчизняної торговельної галузі, а й прикладом прозорої, законослухняної компанії, що веде свій бізнес виключно із дотриманням законодавства та виплачує мільярди податкових відрахувань" – підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації "АТБ" Борис Марков. 


Прес-конференція була проведена в рамках Програми сприяння громадській активності "Долучайся!", що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. 

Довідка. Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому» в грудні 2018 налічує 162 магазини в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів складає 153 тис кв.м. Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності Фокс клуб станом на середину 2018 перевищила 8 млн користувачів. 

ENGAGE (за фінансування USAID) CASE Україна — один з найстарших і найвпливовіших українських осередків дослідження державної політики. Починаючи з 1999 року, CASE Україна аналізує і надає рекомендації вирішення економічних і суспільних проблем. 2013 року започатковано проект «Ціна держави», який виховує в українських виборців почуття власності щодо державних коштів, виступає за їхню прозорість, пояснює важливість зменшення втручання чиновників в економічне життя. 

Щомісяця «Ціна держави» отримує 150 згадок у національних і регіональних медіа. Середня місячна аудиторія сторінки у Facebook – 100 тис. унікальних користувачів. «Рахунок від держави» став корисним інструментом для журналістів і громадських активістів для поширення інформації про те, що всі українці є платниками податків і щодо визначення розміру фінансування держави кожним громадянином.

ГКФрозвиває бренди