ГК «Фокстрот» підтримала «Пухнасту «Журналістську весну-2019»

В Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка вперше пройшла «Пухнаста «Журналістська весна 2019» за підтримки ГК Фокстрот у рамках розвитку соціального проекту «Зелений офіс» 

25 травня в Інституті журналістики відбувся благодійний проект “Пухнастий інститут” від студентів Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 


Щорічний фестиваль випускників «ЖурВесна» став майданчиком благодійного паті, проведеного студентами з метою популяризації проблеми безпритульних тварин в Києві. Активності були спрямовані на збір грошей для допомоги Гостомельскому притулку для тварин, де наразі перебуває 550 собак, 80 котів, а на їх утримання витрачається 950 кг корму щодня. 


На паті була організована фуд-зона зі смачними смаколиками на будь-який смак та неймовірно апетитними маффінами та випічкою від пекарні Okno bakery, різні види меду від Мед Шмед. 20% від продажів партнери та студенти віддадуть на благодійність до притулку в Гостомелі. Організатори проекту створили власну сувенірну продукцію, отже можна було купити наклейки, стікери, шоппери з логотипом “Пухнастого інституту” і смішними фразами. Головний партнер “ГК Фокстрот” традиційно підтримав проект. Бренд був представлений ростовою лялькою - своєю фірмовою лисичкою, з якою учасники фотографувались та вигравали подарунки. Серед розваг були цікаві вікторини, веселі конкурси, фотозони, сучасна музика та ведучі. 


Захід відбувся у рамках волонтерського проекту «Зеленого Інституту» - екологічного проекту студентів ІЖ КНУ імені Тараса Шевченка. 

Довідка: 9 років корпоративну культуру Інституту журналістики формує екологічний студентський проект "Зелений інститут". Він зародився на практичних заняттях з предмету "Організація роботи прес-служби" як майстерня з професіоналізації освіти та досяг помітного масштабу: 18 івентів організували стуженти з метою іміджування свого закладу, 70 меседжів та публікацій про проект було поширено у ЗМІ, на власних та партнерських сайтах, у соц. Мережах тощо. 

За цей час викладачі та студенти передали на переробку 5,5 тонн макулатури здали, а виручені кошти віддали 5 соціальним закладам Києва та Київщини, а також долучилися до облаштування побуту студентів університету Шевченка - бійців АТО в Луганській області. 

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю). Керівниками Групи компаній ФОКСТРОТ є Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев

ГК «ФОКСТРОТ» є підписантом Глобального Договору ООН і учасником ініційованої OOН програми «Go Green», що закликає об'єднувати зусилля всіх секторів суспільства для трансформації України в державу з високим рівнем екологічної свідомості. Корпоративна програма «Зелений офіс» працює в ГКФ з 2009 року. За 10 років в ГК Фокстрот проведено 34 зелені акції, на утилізацію передано більше 80 тонн макулатури, 50 мішків пластикових кришечок та біля 100 кг батарейок. ГК «Фокстрот» є соціальним партнером Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка в реалізації студентами власної студентської програми «Зелений інститут журналістики»

ГКФрозвиває бренди