Смачно, гарно, духовно: в ГКФ відбувся 6 благодійний ярмарок

Співробітники ГК Фокстрот присвятили обідню перерву акції на користь дітей з порушеннями зору, 
які навчаються в столичному інтернаті. 

30 травня в центральному офісі ГК Фокстрот в Києві відбувся благодійний ярмарок. Ініціатори – співробітники офісу компанії Фокстрот. Техніка для дому, але ідею підтримали всі "жителі" великого офісу на Дорогожицькій.


Мета проведення благодійного ярмарку – збір коштів для закриття потреб вихованців Київської спеціальної школи-інтернату №5 ім. Я.П. Батюка. Захід наповнив практичним змістом святкування Дня захисту дітей.  

За запитом корпоративних волонтерів вихователі і вчителі інтернату підготували список розвиваючих матеріалів, які допоможуть їм у роботі з дітьми з вадами зору. У список першочергових потреб інтернату увійшли спеціалізовані ємності зі звуковими датчиками рівня рідини, навчальні посібники, лабораторні набори і колекції відповідно до шкільної програми, тренажери і тактильні набори букв Брайля. 


Підсумком ярмарки стало не тільки яскраве свято в обідню перерву, але і більш 27 тис грн, які зібрали учасники благодійного ярмарку. За зібрані кошти волонтери закуплять все необхідне відповідно зі списком пріоритетності.

Репортаж з ярмарку

Було смачно. Два столи були заповнені смакотою. Спеціально для цього заходу наші колеги приготували домашню випічку і різноманітні закуски, – розповіла заступник HR-директора компанії Фокстрот Оксана Шевякова. Хіт продажів – пиріг з лососем. А ще – кілька видів тортів, безліч печива, налісники, мафіни, тарталетки з різними начинками і так, справжнісінькі бутерброди з салом. Над столами кружляв аромат зелені, запеченого сиру, ванілі і шоколаду. Продажами всієї цієї смакоти займалися леді з ФТД і Департаменту персоналу ГКФ. 


Окрема подяка співробітникам кав'ярні "Жираф", що розташована в холі, на першому поверсі. Вся виручка (1200 гривень), яку вони отримали в проміжок з 12.00 до 14.00, тобто в період роботи благодійної ярмарки, була передана на благодійність.  

Було духовно. На ярмарок зі своєю продукцією приїхало два видавництва – “Маміно” і «Nebo Booklab Publishing». Виробники дитячих книг із задоволенням ділилися з батьками історіями створення казок, ілюстрацій і тиражів. Батьки з радістю купували книги для своїх дітей, щоб допомогти іншим дітям – вихованцям школи-інтернату. Вся виручка видавничого дому "Маміно" (870 гривень) була віддана на благодійність. Арт-видавництво «Nebo Booklab Publishing» вклало в спільну справу 500 гривень.


Крім того, на ярмарку продавали так звані книги б/у. Їх зібрали співробітники ГКФ і ФТД. Люди принесли гарні книги, з яких "виросли" їх власні діти. Їх купили інші батьки. Цією дією вони долучили своїх дітей до читання паперових книг з хорошою репутацією і – одночасно допомогли іншим дітям.  

Було гарно. Секція краси на ярмарку була представлена виробами хенд-мейд, виготовленими силами співробітників ГКФ і ФТД. Завдяки роботам Світлани Пєнкіної один зі столів перетворився на філію Музею мистецтв. Чудові акварелі на тему природи і взаємин "батьків з дітьми" та квіти-гіганти притягували увагу всіх відвідувачів благодійного заходу. Компанію їм склали чудові писанки від Миколи Гончарука та побутові предмети, декоровані в різних техніках. 


Не можна не згадати про чудові іграшки, які зробили вихованці спеціалізованого інтернату. Вироби з глини і текстилю розійшлися практично миттєво. Справа в тому, що крім високого рівня виконання, в кожному виробі були зашиті гени добра і милосердя. 

Атмосферу добра на ярмарку підтримувало інтенсивне спілкування продавців з відвідувачами, яскрава фотозона, приємна музика.


– Вітаю ініціативу співробітників Фокстрот. Важливо, що вона викликає живий відгук у їхніх серцях. Сподіваємося, що комплекти навчальних матеріалів для вихованців інтернату допоможуть в їх навчанні та соціалізації. – заявив виконавчий директор компанії Фокстрот В'ячеслав Поврозник. Передача покупок учням спеціальної школи-інтернату № 5 ім. Я.П. Батюка відбудеться напередодні нового навчального року. 

– Це відмінна традиція співробітників центрального офісу ГКФ – збирати корпоративний ярмарок на допомогу нужденним людям, – каже Геннадій Виходцев, генеральний директор ГК Фокстрот. – За 5 років це наш 6 по рахунку ярмарок. Якщо колеги не шкодують коштів, зусиль і своєї обідньої перерви, це означає, що у нас вироблені спільні цінності: доброта, краса і взаємодопомога.

ГКФрозвиває бренди