Новини

17 грудень
2019

ГК «Фокстрот» влучила у ціль №15

ребрендінг «Зеленого офісу» відзначили міжнародні експерти конкурсу проектів соціальної відповідальності компаній України

17 грудня 2019 року Група компаній Фокстрот отримала Диплом за кращий корпоративний внесок у Цілі Сталого розвитку ГД ООН за результатами Всеукраїнського конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Ювілейний 10 конкурс КСВ-кейсів традиційно організував Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» CSR Ukraine. ГК «ФОКСТРОТ» представила кейс «Корпоративний рейтинг «Тут працюють далЕКОглядні».


Нагородження лауреатів та переможця конкурсу відбулося у столичному IQ BUSINESS CENTRE на конференції «Бізнес, що змінює країну». У форматі “марафон кейсів” свій досвід у корпоративній соціальній роботі протягом року продемонстрували компанії з різних галузей економіки: банки Пумб та Альфа Банк, ритейлери «Фокстрот», ЕVA, Люксоптика, Ашан та Watsons Україна, представники IT-індустрії ЕPAM, ІТ-інтегратор, Isobar Ukraine. У змаганні брали участь представники виробничих індустрій:

- Кока-кола беверіджис, Nestle, ПАТ «Запоріжсталь» та неприбуткового сектору - академія ДТЕК, МБФ Lets help та ГК Ліга.


Претендентів оцінювало міжнародне журі, відомі у світі експерти з КСВ П’єр Мазо (EDF, Франція), Агнес Алксне (CSR, Latvia), Мафальда Евангелиста (Потругалія) тощо.

Загалом на конкурс компаніями України було подано 34 бізнес-кейси, присвячені впровадженню Цілей Сталого Розвитку, яких нараховується 17. Група компаній Фокстрот отримала Диплом за корпоративний внесок у ціль №15, – «Захист та відновлення екосистем суші». Кейс був реалізований у 2019 році у центральному офісі ГКФ до 10-річчя програми Зелений офіс – корпоративний рейтинг еко-відповідальних працівників “Тут працюють далЕКОглядні”. Організатори рейтингу поставили перед собою задачу –оцифрувати внесок кожного учасника корпоративної програми «Зелений офіс» у збереження довкілля й визначити безцінність внеску кожного та вагу загального результату. Й збільшити кількість корпоративних волонтерів еко-програми.

- Рейтинг далЕКОглядних продемонстрував вагу відповідальності людини у еко-системі. Успішна й підтримана у власних цінностях людина – запорука успішності своєї корпорації, країни та довкілля, - сказала під час церемонії нагородження прес-секретар ГК «Фокстрот» Алевтина Белецька. –Вдячна своїм колегам за цю істину, експертам конкурсу – за високу оцінку, а Центру «Розвиток КСВ» за натхнення рухатися далі.


– Міжнародне журі дуже високо оцінило Ваш кейс, а я памятаю, що за 10 років проведення конкурсу Фокстрот системно подає свої кейси, демонструючи сталий розвиток та послідовність у КСВ, – говорить Марина Саприкіна, голова правління CSR Ukraine, Центру «Розвиток КСВ».

Переможцем конкурсу кейсів КСВ-2019 стали МБФ Lets help та ГК Ліга з кейсом «Всеукраїнський флешмоб «Letshelpbabusya» про щирість допомоги волонтерів старим людям.

Історія роботи над досягненням Цілей Сталого Розвитку в ГКФ пов'язана з Геннадієм Виходцевим, генеральним директором ГКФ. У 2009 році він підписав Глобальний договір ООН. Після чого компанія стала учасником ініційованої ООН програми Go Green, а самій ГКФ розгорнувся волонтерський рух “Зелений офіс ”. За 10 років еко-діяльність здобула вражаючих результатів. А рейтинг еко-відповідальних працівників “Тут працюють далЕКОглядні”, який було представлено на конкурс Центру розвитку КСО, став закономірним підсумком десятирічної роботи корпоративної програми «Зелений офіс».


 Кейс Групи компаній Фокстрот «Корпоративний рейтинг «Тут працюють далЕКОглядні» визнано кращим корпоративним внеском в ціль №15 «Захист екосистем суходолу».

Довідка: Конкурс кейсів з КСВ: започаткований у 2009 році, конкурс перетворився в єдину національну премію відзначення проектів соціальної відповідальності компаній. У 2019 році Конкурс відзначає десятиріччя (у 2014 році Конкурс не проводився). Організатором виступає Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Постійним партнером Конкурсу є міжнародна консалтингова компанія EY. За весь час було зібрано більше 350 кейсів, кейси оцінювали 35 міжнародних експертів, підготовлено 9 публікацій. З 2016 року незмінною темою конкурсу є Глобальні Цілі сталого розвитку 2030 – ключові напрямки розвитку країн, що були ухвалені на Саміті ООН зі сталого розвитку, і нараховують 17 цілей, яким відповідають 169 завдань.

Центр “Розвиток КСВ”: експертна організація в Україні з відповідального ведення бізнесу та розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні. Пріоритети Центру «Розвиток КСВ» – розвиток КСВ, бізнес і університети, працевлаштування молоді та залучення дівчат у технологічні професії.

У 2012 бізнес-кейс «Фокстроту» «Школа безпеки: комфортно там, де безпечно!» визнано кращим в стратегічній номінації «Відносини зі споживачем» в рамках Національного конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності, організованого Центром «Розвиток КСВ».

У 2015 році всеукраїнський конкурс «ЕКОкласс» від торгової мережі «Фокстрот» став кращим екологічним кейсом (екологічна просвіта) на конкурсі проектів КСВ від Центру «Розвиток КСВ». Експерти назвали переможців конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на конференції «Бізнес, який змінює країну». Критерії оцінки - інноваційність, практичне значення, методи реалізації, соціально-економічна вартість для компанії і для суспільства (країни), логіка і структура кейса.