Фокстрот запустив експрес-доставку за 2 години

Торгова мережа Фокстрот спільно з перевізником Ipost одними з перших на вітчизняному ринку реалізує сервіс експрес-доставки товарів. Із вересня "експрес-доставка за 2 години" тестується у столиці. Потім – масштабується в усіх населених пунктах, в яких є магазини мережі

CEO Фокстрот Олексій Зозуля вважає, що новинка має високий попит у клієнтів, тому увійшла у число першочергових інновацій компанії.

"Період карантину змусив нас замислитися над скороченням термінів доставки онлайн-замовлень із залученням кур'єрської служби. Тому ми приділили увагу розробці адресної експрес-доставки, як сервісу з підвищеним попитом. З ініціативою виконати реформу виступила команда ланцюга поставок (керівник Вадим Осинський)", – розповідає виконавчий директор Фокстрот Олексій Зозуля. 


Розробники сервісу вважають, що найважливішим моментом реалізації проекту експрес-доставки став пошук перевізника, чиї можливості – функціонал та бізнес-процеси – максимально відповідають завданням Фокстроту: швидкість, своєчасність, географія покриття.

"Максимально наближені умови до наших вимог – кур'єрський сервіс, функціонал, географія доставки – були запропоновані компанією Ipost. Саме ця компанія стала партнером Фокстроту у справі запуску нового сервісу ", – розповів Вадим Осинський, начальник управління ланцюга поставок Фокстрот.


Відповідно до плану проекту сьогодні на сайті foxtrot.ua покупцям надана можливість вибрати при покупці послугу «експрес доставка за 2 години перевізником Ipost». Одночасно з основною послугою – експрес-доставка – у Фокстроті впровадили кілька додаткових мікросервісів:

  • повністю автоматизований процес від моменту створення замовлення до передачі його кур'єру, що ще більше прискорює збірку і передачу замовлення кур'єру і його доставку клієнту;
  • в систему інтегровані налаштування, які дозволяють продавцю (Фокстрот) відстежувати стадію виконання замовлення кур'єром і його переміщення на місцевості за допомогою сервісів на основі Google Maps, а покупець може відстежити маршрут, по якому товар рухається з місця відвантаження до замовника;
  • клієнт отримує вибір способу оплати: людина може попередньо оплатити покупку картою на сайті або розрахуватися вже з кур'єром у момент отримання товару.


"Аби забезпечити Києву максимальне покриття, ми доєднали до проєкту усі столичні магазини Фокстрот. Важливий момент: сервіс "експрес-доставка за 2 години" повністю автоматизовано. Все відбувається без участі персоналу компанії. Про статус замовлення клієнт дізнається завдяки смс-сповіщенням. Крім того, статус замовлення можна відстежувати в особистому кабінеті клієнта на сайті або у Telegram, Viber завдяки чат-боту. Інтеграція з додатком Ipost дає клієнту можливість відстежити місцеперебування кур'єра на карті. Передбачена можливість зв'язку з кур'єром під час доставки ", – доповнив інформацію про послугу Вадим Осинський.


Команда Управління ланцюга поставок вважає, що процес експрес-доставки максимально наближений до вже відомого формату "пікап" (клієнт здійснює самовивіз товару, купленого в інтернеті, у найближчому до будинку магазині). Це дає клієнтові можливість купити і отримати свій товар максимально швидко. У цей же час компанія отримує можливість масштабувати продукт у всіх населених пунктах, у яких є магазини Фокстрот.

Нагадаємо, що у 2018-2019 році торговельна мережа Фокстрот провела глобальні реформи власної логістичної системи. У результаті модернізації була отримана логістична схема 24/48/72, завдяки якій більшу частину товарів покупці отримували протягом 24 годин після покупки. Одночасно з цим реформа логістики дозволила скоротити кількість скарг з 5% до 0,5%, з огляду на середній показник доставок 30-35 тисяч на місяць.

Одночасно була активізована модернізована послуга самовивозу. Завдяки їй людина може придбати товар на сайті офіційного інтернет-магазину у 5 кліків, витративши на це усього 3 хвилини. Тест-драйв показав можливість отримання замовлення за 1 хвилину 26 секунд (до цього – 6 хвилин 46 секунд), при цьому на оплату достатньо витратити усього 30 секунд. А якщо людина купує товар через сайт, а потім підходить до найближчого магазину, то вся процедура займає у неї не більше 30 хвилин.

ГКФрозвиває бренди