У полях: як офіс Фокстроту у торговий зал вийшов

30 працівників офісу ритейлера на чолі з виконавчим директором Олексієм Зозулею та іншими топ-керівниками компанії вирушили у флагманські магазини Києва

Підкріплення з «офісних десантників» було поділено на кілька команд. Кожна закріплювалася за певним магазином: у ТЦ «Ретровіль», «Космополіт», «Піраміда», «Городок» та «Петрівка» на вул. Бандери, 21.

Головне завдання «десанту» – дослідити клієнтський шлях у магазині, на практиці оцінити ефективність впроваджених інновацій, перевірити власноруч всі процеси, стати ближче до співробітників роздробу. Щоб у підсумку актуалізувати дорожню мапу з поліпшення клієнтського досвіду та удосконалення робочих процесів.


Задля якісної роботи на місцях співробітники офісу заздалегідь пройшли ретельну теоретичну підготовку через навчальні курси і тестування за класичною програмою стажера.

Працівники з офісу виконували обов’язки продавців, касирів, пікаперів, адміністраторів сервісу, кур’єрів, кредитних брокерів і сервіс-менеджерів. Упродовж дня вони набиралися практичних знань і робили перші успіхи в консультаціях, продажах, вчилися клеїти плівки на телефон, розміщувати цінники та проводити платежі по касі.


Поруч з офісними стажерами працювали досвідчені фокстротівці, які легко і з задоволенням навчали новачків корисним лайфхакам.

Ідейний натхненник і організатор проєкту Катерина Гринчук, начальник відділу управління клієнтським досвідом, додала, що це успішний старт нового проєкту, який започаткував цікаву традицію.

ГКФрозвиває бренди