​«Майстерня професійного зростання» у профільному виші ритейлерів

18 вересня 2015 р. в Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася лекція в рамках навчального проекту «Майстерня професійного зростання» прес-секретаря Групи компаній «Фокстрот» Алевтини Белецької.

Метою даної лекції було інформування студентів щодо ефективних форм, технологій та засобів комунікаційного впливу на сучасному етапі розвитку реклами та PR.


Лекцію відвідали студенти як Київського національного торговельно-економічного університету, так і гості з університету ім. Т. Шевченка, студенти спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. Аудиторія отримала інформацію щодо ефективності впливу позитивних образів маркетингових акцій та їх роль у створенні механізмів збуту та попиту споживача. Учасники зустрічі мали змогу ознайомитися з технологіями успішного збуту товару через маркетингову акцію «Копійчужка: ціна, що не літає». «Для створення попиту на бренд необхідно шукати спільні цінності, тому комунікація з аудиторією через соціальний проект «Школа безпеки» під слоганом «Комфортно там, де безпечно», є вдалим прикладом знахідки спільних цінностей бренда та споживача: комфорту та безпеки, – зауважила Алевтина Белецька. – Адже більший попит має та продукція, що викликає повагу споживачів до виробника чи продавця, засвідчили українці в останньому опитуванні маркетологів». 

Студенти також знайшли спільну цінність з «Фокстротом» – екологічна безпека. Адже Група компаній «Фокстрот» безпосередньо підтримує волонтерський еколого-благодійний проект «Зелений інститут» в Інституті журналістики, а на робочих місцях запровадила програму «Зелений офіс» та екоменеджмент (електронний документообіг, автоматичне відключення офісної техніки на ніч, системні збори макулатури).  

Студентка Ольга Сєроштан поділилася враженнями: «Ця зустріч нагадувала брейнштормінг у якійсь серйозній корпорації. І знаєте, це надихає! У нас усе відповідально, по-справжньому!». 

Викладачі та студенти обмінялися контактами, аби працювати разом задля формування екологічної культури серед ровесників. А завершилася зустріч дружньою фотосесією та прогулянкою надзвичайно зеленою територією КНТЕУ.

ГКФрозвиває бренди