Валерій Маковецький: дизайн - 50% успіху сучасного бренду

дизайнери Фокстрот пройшли корпоративне навчання Європейської Школи Дизайну  

В січні цього року були інтенсивно прокачані знання, вміння і навички співробітників відділу дизайну мережі Фокстрот. Для їх навчання використовувалася спеціальна програма, в якій було витримано баланс теоретичних та практичних занять. Всього було прослухано понад 80 годин. Спікери EDS - це діючі артдиректора, власники бізнесу, які давали перевірені практикою знання і навички. Курс навчання дозволив мотивувати співробітників, підвищив їх самооцінку, підняв якість креативних рішень на новий рівень. 

- Матеріали тренінгу були підібрані індивідуально під завдання нашого відділу, велика їх частина вже ефективно застосовувалася на практиці і отримала високі відгуки, - зазначив керівник групи маркетингового дизайну компанії Фокстрот Олексій Пеньуелас і Кальдерон. Я, в цілому, задоволений результатами наших фахівців, а Фокстрот отримає підвищення якості роботи відділу, скорочення термінів, виявляться нахили і спеціалізація кожного співробітника, виросте мотивація дизайнерів, їх впевненість у своєму творчому потенціалі і відповідальність за конкретну ділянку роботи. 


«Без сучасного дизайну заслужити і утримати свою аудиторію неможливо, - коментує голова наглядової ради Фокстрот Валерій Маковецький. Споживач сприймає сучасний шопінг не тільки як банальну купівлю товару, а як розвинуту індустрію позитивних емоцій, пов'язаних з якісним сервісом омніканального бренду». 


Валерій Семенович Маковецький підкреслює, що постійне навчання персоналу допоможе мережі Фокстрот досягти ключової мети бізнесу - лідирувати в галузі продажів побутової техніки та електроніки України. Зміни вимагають не тільки якісної процессної трансформації, а, перш за все, кадрової.  


Довідка: Європейська Школа Дизайну - EDS - унікальний творчий центр комплексної системної бізнес-підготовки дизайнерів європейського рівня відповідно до міжнародних стандартів. EDS це системні, ефективні і результативні освітні програми, міжнародна акредитація та відповідність стандартам якості, фундаментальне і бізнес орієнтоване занурення в професію. Навчання проходить тільки у практикуючих дизайнерів і експертів ринку, що мають тісні зв'язки з дизайн-індустрією. 

Слід згадати, що компанія Фокстрот в 2018 році змогла відкрити 15 нових і оновити 15 вже функціонуючих магазинів. На 2019 рік мережа побутової техніки і електроніки представлена 162 магазинами в 90 містах України, торгова площа складає 153 тис кв. м. Компанія Фокстрот-лідер серед ритейлерів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування та покупок. У 2018 році компанія Фокcтрот стала одним з лідерів рейтингу найбільших роботодавців галузі (за даними ДФС України). Фокстрот визнаний одним з дорогих брендів в Україні за версією рейтингу журналу Новий час ($ 51 млн.) з ростом вартості 82,1%. 

Група компаній ФОКСТРОТ займається постійним розвитком брендів «Фокстрот. Техніка для дому», «Техношара» (мережа побутової техніки), «Секунда» (відомий бренд з продажу годинників), DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю). Керівниками ГК ФОКСТРОТ є Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев: /about/board_of_founders.html

ГКФрозвиває бренди