3 липень 2019
Геннадій Виходцев: звіт про стійкий розвиток ГКФ прийнятий ГД ООН
Черговий (№11) звіт компанії про сталий розвиток містить інформацію про прогрес щодо виконання приницпів Глобального договору з ООН.
У червні черговий (одинадцятий) звіт ГКФ з управління компанією відповідно до стандартів КСВ був розміщений на сайті Глобального договору ООН. Звіт показує рівень впровадження корпоративної соціальної відповідальності та стандартів сталого розвитку брендів, які розвиває ГКФ. Дії, які описані в звіті, в кінцевому підсумку повинні імплантувати бізнес в систему «люди-компанія-Україна-Планета», коли кожен компонент структури має однакову вагу і значення.
У звіті зібрана інформація про бренди, які розвиває ГКФ. Про те, що в 2018 році вони стали найбільшими роботодавцями України у своїй галузі. Про підтримку компаніями професійного росту співробітників, про волонтерські ініціативи та еко-активності корпоративних волонтерів ГКФ.
Окрему увагу надано внеску компаній, які розвиває ГКФ, в наповнення державного бюджету України. Сума податків, які вносять в казну компанії, збільшується щороку. Одночасно з цим ГКФ і торговельна мережа Фокстрот зокрема долучилися до освітнього проекту "Ціна держави", який демонструє українцям, на що витрачаються гроші, зібрані у вигляді податків.
Освітній проект Ціна держави, який корисний всім учасникам
У 2018 році компанії мережі «Фокстрот» внесли до державного бюджету України 655 665 164,06 гривень у вигляді податків. Ця цифра на 22,6% перевищила ідентічний показник 2017 року. Тому органічною стала участь ГК Фокстрот в партнерстві з ГО «Case Україна» в освітньому проекті "Ціна держави". Під час реалізації проекту в магазинах торгової мережі Фокстрот покупці отримували фіскальний чек з розшифровкою, як можуть бути витрачені гроші, сплачені ними у вигляді податків.– Фіскальний чек – основний документ, який фіксує придбання товару. Фіскальний чек дає покупцеві можливість розраховувати на гарантійне обслуговування і захистити свої права споживача. Офіційні постачальники і продавці техніки добре знають про значення фіскального чеку. Цей документ – підтвердження відповідальних відносин між виробником товару, продавцем і покупцем. Якщо всі учасники ринку сумлінно виконають свої обов'язки, то в кінцевому підсумку ми отримаємо зростання економічних показників з перспективним збільшенням добробуту громадян, – підтвердив Сергій Гонтар, генеральний директор Philips в Україні.
– Покупці мережі «Фокстрот» добре знають, скільки коштів вони вносять до держбюджету у вигляді податків та на що можуть бути розподілені ці гроші. А ми в черговому звіті (№11) показуємо нашим покупцям і партнерам, як багато корисного можна зробити за кошти, сплачені до держбюджету, – розповідає генеральний директор ГК Фокстрот Геннадій Виходцев.
Соціальний проект Школа безпеки – партнери, інструменти і ККД
Ще одне місце прогресування ГКФ – в соціальному проекті "Школа безпеки", який спрямований на зниження побутового травматизму серед школярів. Проект реалізується в партнерстві з ДСНС України. Інструменти вирішення соціальної проблеми високого травматизму дітей у невиробничій сфері: мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу», всеукраїнський Урок безпеки для молодших школярів та інші. Підполковник служби цивільного захисту, начальник сектора зв'язків із ЗМІ та роботи з громадськістю ГУ ДСНС України в Запорізькій областіЮлія Баришева відзначила: – "У 2018 року кількість дітей, які загинули під час пожежі в Україні, скоротилося з 144 до 122 дітей. Ми прагнемо, щоб ця цифра зменшилася до «нуля». Але тільки всі разом зможемо наблизитися до потрібного – нульового – результату ".
Фокстрот як постійний партнер програми «Соціальна карта учасників АТО»
Бренд Фокстрот в 2018 році продовжив участь в ініціативі «Соціальна карта учасників АТО», підтримавши ВГО «Всеукраїнське об'єднання «Українці разом!». Цією програмою скористалося 8 тисяч воїнів і членів їх сімей, які купували в Фокстроті товари, послуги.– "Соціальна картка учасника АТО" – програма недержавна. Націлена на соціальну і правову допомогу учасникам АТО, членам їх сімей. Фокстрот – давній партнер програми, який свідомо культивує свою соціальну відповідальність, – розповів Руслан Руденко, голова правління ВГО «Всеукраїнське об'єднання учасників АТО «Українці Разом!».
Соціально відповідальний бізнес – красиво чи важливо?
Група компаній Фокстрот багато років поспіль підтримує моду на заняття спортом в Україні. Цілий ряд спортивних змагань, а також легендарний танцювальний турнір Парад Надій показують зацікавленість бізнесу в здоров’ї молоді та підвищенню якості життя українців. – Український бізнес інвестує в соціально орієнтовані проекти. Вдячні організаторам, партнерам, учасникам, спонсорам. Наші змагання проходять вже не перший рік, кожен раз залучаючи до кола все більше любителів танців, – заявила PR-директор UA: Суспільне мовлення Вікторія Сидоренко, що представляю головного медійного партнера «Параду надій».У якості висновку процитуємо керівника відділу корпоративного маркетингу в Samsung Electronics Ukraine Company Віктор Степаненко: – Соціальна відповідальність бізнесу – це не просто світовий тренд. Це – позиція, без якої неможливий сталий розвиток підприємства. Наш партнер Фокстрот 25 років працює на ринку України. Демонструє принциповість до якості товарів і послуг, стоїть на захисті прав споживачів.