Студентська п’ятниця: учись наживо!

22 листопада студенти 3 курсу Київського національного торгово-економічного університету (спеціальність «Організація роздрібної торгівлі») провели практичне заняття в центральному офісі Групи компаній «ФОКСТРОТ». 

Тема практикуму – «Ребрендинг – його задачі, інструменти та результати» – була запропонована викладачем КНТЕУ, міжнародним економічним експертом Ігорем Гарбаруком невипадково: бренд Фокстрот наразі реалізує нову комунікаційну платформу «Живи наживо», змінив свій tone of voice на більш дзвінкий і модерновий та лише в 2018-2019 році провів декілька важливих реформ з логістики, сервісів, реформат майже 20 торгових точок.

Заняття зі студентами провела PR-менеджер бренду Фокстрот Оксана Ковальчук, яка розповіла логіку рішення щодо ребрендингу, обґрунтувала вибір комунікаційного партнера (агентство Fedoriv) та показала, з яких етапів в торговельних залах в інформаційному просторі складається система комунікацій з покупцем Фокстрот. 


– Нам важливо збільшити нашу цільову аудиторію за рахунок молоді, що наразі є експертами своїх батьків при виборі новинок та гаджетів, тому ми змінили настрій комунікаційних меседжів, кольори бренду, запровадили в наших магазинах інста-зони та єдину в Україні ютьюб-зону у Фокстрот найбільшого ТРЦ України – Lavina Mall та запустили Youtube-канал за участю блогерів, – говорить Оксана Ковальчук. – Головне – аби наші покупці зрозуміли, що ми оновилися не лише в кольорах, а й у процесах торгівлі: у нас практично безмежна торгова полка за рахунок омніканальності бренду та співпраці з кращими вендорами світу, вчасна доставка товару на вибір покупця за рахунок логістичної реформи «в 2 плеча» та велике бажання утримувати лідерство в торгівлі електронікою, бо маємо за плечима 25 років лідерського досвіду.

Cтуденти не лишилися байдужими, жваво ставили уточнюючі запитання та відгукнулися на пропозицію «фокстротовського» майстра й дали зворотній зв'язок: «Дайте мобільний додаток на основні комунікаційні точки, покупці швидше б чули бренд та здійснювали покупки».


З 2014 року партнерські стосунки пов’язують між собою КНТЕУ та бренд «Фокстрот», скріплені Договором про партнерство між генеральним директором ГК Фокстрот Геннадієм Виходцевим та ректором КНТЕУ Анатолієм Мазаракі. Спільно партнери реалізують різноманітні ініціативи в рамках роботи вузу над професіоналізацією освіти та задля популяризації бренду «Фокстрот» серед молоді як майбутнього роботодавця. У 2013-2015 рр. ГК «Фокстрот» та КНТЕУ створили перший в ритейлі «Паспорт професії продавця непродовольчих товарів», на підставі яких було внесено зміни до навчальних програм з декількох профільних предметів. Ведеться співпраця й у галузі захисту прав споживача: викладачі та товарознавці підготували методичний посібник «Маркування електропобутових товарів та телерадіотоварів: керівництво для працівників роздрібної торгівлі». За час співпраці «Фокстрот» став учасником більше 10 ярмарок вакансій у КНТЕУ, де представив студентам можливості опановувати професію на своїх торгівельних майданчиках.



ГКФрозвиває бренди