Фокстрот – у ТОП-10 найдорожчих брендів України

Журнал Корреспондент опублікував свій третій рейтинг-підрахунок вартості національних брендів. Бренд Фокстрот – єдиний ритейлер у категорії "побутова техніка та електроніка", який щороку займає місце в десятці лідерів.

Експерти оцінили бренд Фокстрот у $ 168,5 млн – це 7 позиція у рейтингу вартості брендів. Одночасно з цим ритейлер визнаний самим "оцифрованим" брендом України – 5 позиція у ТОПі-15 журналу "Кореспондент".

У компанії вважають, що секрет лідерства – у 25-річному досвіді роботи на ринку, своєчасному впровадженні інновацій, а також повній синергії цінностей бренду з очікуваннями аудиторії. Тому 2019-2020 став знаковим – компанія активувала ребрендинг, оновила ряд бізнес-процесів, оптимізувала комунікацію з покупцями, акцентувавши увагу на розвитку каналу онлайн-продажів.


– Завдяки інтернету ми змогли з'ясувати очікування наших покупців, заговорити з ними на одній мові, а бренду важливо бути на одній хвилі з покупцем, – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії Фокстрот. – Зараз ми вдосконалюємо омніканальную модель, покращуємо сервіс, а також по-новому форматуєм стаціонарні "цегляні" магазини.

Вже у 2019 році Фокстрот, який лідирує у категорії "магазини побутової техніки", посів гідне місце у вітчизняному секторі торгівлі онлайн. Успіхи інтернет-магазину дозволили експертам розмістити Фокстрот в п'ятірці "найбільш оцифрованих" брендів.


Високі позиції у ТОПі-15 журналу "Кореспондент" Фокстрот зайняв завдяки таким досягненням:
  • Реалізована стратегія омніканальності, в якій інтернет-магазин Foxtrot.ua працює в синергії з "цегляним рітейлом".
  • Середній місячний трафік – 8,5 мільйона відвідувачів; з особистим рекордом в 270 тисяч відвідувачів за один день під час карантину.
  • Збільшення частки торгівлі онлайн в 1,5 разів.
  • У порівнянні з минулим роком (червень до червня) доля товарообігу онлайн выросла на 270%
Одночасно з цим експерти "Кореспондента" вивчили рекламну активність компанії, пайову присутність бренду на ТБ, в контекстній рекламі, на зовнішніх рекламних носіях. Окремо аналізувалась репутація компанії. Всі дані коректувалися відповідно до змін макроекономічних показників – темпи інфляції і динаміка ВВП – у країні.


– Вартість бренду – показник його життєздатності, стійкості, надійності. Якщо репутаційний аудит вважає, що Фокстрот знаходиться у десятці найцінніших національних брендів, то це – дуже чіткий і зрозумілий сигнал для наших клієнтів і партнерів, – зазначив Геннадій Виходцев, співзасновник ГК Фокстрот. – Щиро вдячний команді за правильно обрану і реалізовану стратегію. Вашу роботу гідно оцінили організатори рейтингу.

Якщо ви самостійно перегляньте рейтинг журналу "Кореспондент", то побачите, хто саме входить у ТОП брендів України. Підраховано, що сумарна "вартість" першої десятки – близько $ 1,8 млрд. У минулому році перша десятка “коштувала” $ 7 млрд. Вартість першої тридцятки рейтингу дорівнює $ 4,1 млрд. У минулому році компанії з ТОПу-30 оцінювалися у $ 4 млрд. Загальна вартість всіх 50 учасників рейтингу дорівнює $ 5,7 млрд. У 2019 п'ятдесят кращих коштували трохи менше $ 5.4 млрд.

Повний перелік компаній опубліковано в №12 журналі «Корреспондент».

ГКФрозвиває бренди