Липневі новенькі у «Фокстрот»

Наприкінці липня в столичному ТРЦ Retroville і львівському ТРЦ Victoria Gardens відкрилися два реформовані магазини побутової техніки та електроніки Фокстрот. Подарунки, сюрпризи, знижки, радість та посмішки – такими емоціями було наповнене свято від Фокстрот

Рік тому компанія представила пілотний проект магазину в Броварах (Київська обл.), який у подальшому став основою нового формату мережі під умовною назвою «білого хабу». Це фактично серце магазину, що об’єднує основні функціональні зони: каси, сервіс видачі інтернет-замовлень із сайту foxtrot.ua та налаштування гаджетів.


А ще новий формат магазинів – це стильний, світлий і сучасний дизайн, оптимізований простір, наповнений збалансованим асортиментом, в тому числі можливість замовити товар онлайн і з полки постачальника.

Як зазначив Олексій Зозуля, магазини, де вже провели ребрендинг, на 20% виросли в ефективності продажів у порівнянні з іншими торговими точками мережі. Однак, такий результат залежить не тільки від зовнішніх змін.

Директор мережі упевнений, що насправді тільки світлом, новими меблями, зміною кольорів або дизайну сьогодні покупця не здивуєш: «Покупця цікавить питання надійності, гарантія справедливої ціни, високі стандарти сервісу. Тому ми повинні пропонувати такі рішення, які в кілька разів прискорять покупку, зроблять шопінг комфортним і вигідним. Кожен крок назустріч покупцеві вітається й перетворюється в його лояльності до бренду».


Наприклад, нещодавно запущена у Фокстрот опція Найс Прайс передбачає можливість для покупця купити товар за тією ціною, яка є справедливою на поточний момент. Тобто: якщо при купівлі у мережевих операторів покупець бачить ціну дешевше, Фокстрот пропонує аналогічну. Магазин поверне цю різницю, якщо протягом тижня вже після покупки вартість товару змінилася.

ГКФрозвиває бренди