Новий еко-рейтинг за новими правилами (відео)

У головному офісі Групи компаній Фокстрот оголосили ІІ етап еко-рейтингу «Онлайн далЕКОглядні-2020» та запросили до участі працівників, друзів, партнерів

Осінь 2020час активного розвитку власного конкурсу Групи компаній Фокстрот – рейтингу далЕКОглядних. Конкурс було започатковано у ГКФ у 2019 році задля популяризації еко-правил у побуті до 10-річчя “Зеленого офісу” на Дорогожицькій,1. Ідея з рейтингом настільки добре зайшла в еко-спільноту Групи компаній Фокстрот, що змагання вирішили продовжувати.

“Вдячний колегам, які долучаються до Зеленого офісу, – говорить Геннадій Виходцев, генеральний директор Групи компаній Фокстрот, – Впевнений, що “зелені правила” корисні для довкілля та бізнесу, тому запрошуємо всіх до нашого кола еко-активістів”.


Актуальний Еко-рейтинг у порівнянні з першою версією було вдосконалено. До участі запрошено не тільки співробітників компанії, як це було у першій версії, а і й партнерів та однодумців ззовні. Одночасно з цим розширився формат мотиваційних змагань еко-відповідальних громадян: бажаючі можуть долучитися до онлайн флешмобів та конкурсів. Заявлені далЕКОглядні будуть ділитися своїм еко-досвідом у спільний групі у Фейсбуку, за що отримуватимуть віртуальні бали.

Організатори рейтингу створили для кожного учасника персональне віртуальне “дерево”. Звісно, за “рослиною” потрібно доглядати. Тому кожен учасник буде брати участь у еко-активностях, аби отримати віртуальні листочки та яблука, які прикрасять його персональне он-лайн “дерево”.

Усі деталі відносно участі у конкурсі організатори зібрали та виклали у відео-анонсі.


До прикладу, учасники конкурсу отримують бали за наступні активності:
  • ємність для збору макулатури вдома або на роботі – 1 листочок;
  • ємність для збору пластмасових кришечок – 1 листочок;
  • участь в одному флешмобі ( флешмобів буде багато) – 4 листочки;
  • наявність у приміщенні зелених рослин – 2 листочки;
  • вирощування вдома рослини (мікрозелень, овочі, зелень, пророщене насіння від фруктів тощо) – 1 листочок;
  • перше місце у будь-якій ЕКО-акції, яка має вимірювальний результат (макулатура у кілограмах, пластмасові кришечки у грамах) – 1 яблуко;
  • залучення у команду нового учасника (за кожного нового учасника або команду) – 1 яблуко;
  • реєстрація у спільній групі рейтингу у Фейсбуці – 1 яблуко;
  • сортування сміття вдома – 1 яблуко;
  • найкраща ідея щодо спрямування коштів, отриманих від ЕКО-акцій – 1 яблуко.
Повний перелік нагород та правил учасник може переглянути під час реєстрації за посиланням

Фінал рейтингу та відповідний церемоніал відбудеться 12 листопада 2020 року. Організатори готують захоплюючі еко-враження та приємні еко-сюрпризи для переможців. Візьміть до уваги, що, незважаючи на частково віртуальний формат конкурсу, всі призи будуть цілком реальні.

Довідка: Група компаній Фокстрот вже 11 років розвиває екологічний проект “Зелений офіс”, коли ГКФ взяла на себе відповідальність за мінімізацію впливу офісу на навколишнє середовище. Бажання взяти на себе подібні зобов’язання пов’язані з цінностями компанії та позицію керівників. Ще у 2006 році генеральний директор ГКФ Геннадій Виходцев підписав Глобальний договір ООН, ініціативу, яка мотивує комерсантів та виробників усього світу до соціальної відповідальності.

Поява “Зеленого офісу” відноситься до принципу №9 ГД ООН “Екологія”: “комерційні компанії повинні стимулювати розвиток і розповсюдження екологічно чистих технологій”. Роль інструментів економії ресурсів планети та розповсюдження знань про еко-свідомий досвід життя в ГКФ стала програма “Зелений офіс” та рейтинг екологічних активістів “Тут працюють далЕКОглядні”. Актуальні результати активістів у 2019 році зібрані на відкритій для перегляду сторінці

ГКФрозвиває бренди