Результати оновлення «Foxtrot» у 2020 році

2020-й рік омніканальний ритейлер завершує святковими відкриттями ще двох магазинів формату «хаб»: у Маріуполі на пр. Миру, 149 (ТЦ Амстор) та Ужгороді на вул. Перемоги, 28

За півтора року втілення стратегії оновлення відкрито 37 магазинів, з них 4 – абсолютно нові торгові точки: у Києві (ТРЦ Retroville), у м.Вишневе (ТРЦ Cherry Mall), у Луцьку (ТЦ «Імідж») та Червонограді на Львівщині.


«Головною зміною у перезавантаженні роздрібної мережі є не тільки оновлення в проектуванні, дизайні та оформленні торгового простору, а й у новій концепції наповнення асортименту. Акцент робиться на збільшенні представленості тих категорій, які наразі є трендовими: смартфонів, кавових машин, роботів та стікових пилососів, парових систем, електрогрилів та іншої сучасної техніки. У заданому напрямку працюватимемо й у році прийдешньому», – розповів Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот.

За його словами, така концепція виправдовує свою ефективність.


«Це ми бачимо за результатами опитувань клієнтів, які проводимо регулярно, і, звісно, зі статистики. За цей рік приріст частоти покупки зріс на 7%, повторних покупок – на 10%. При цьому, показник утримання збільшився на 16%, а кількість лояльних покупців зросла з 9,5 до 10,6 млн. Це вкотре доводить, що наші зміни сприймаються споживачами позитивно, конвертуючись в їхню лояльність та покупки», – додав керівник мережі.

ГКФрозвиває бренди