Фокстрот підбиває підсумки-2020: річне зростання продажів +20% і подвоєння частки онлайну

– Смартфони й телевізори – драйвери росту 2020 року. Приріст річних продажів смартфонів склав 14%, телевізорів збільшився на 28%, – розповів CEO Фокстрот Олексій Зозуля. – Разом з холодильниками, пральними машинами, кондиціонерами, дрібною побутовою технікою та аксесуарами ці категорії склали 70% всіх продажів. Разом з цим визначається відчутне збільшення продажів ноутбуків – до 80%, та комп'ютерної техніки на 67%. 

Служба аналітики компанії підрахувала, що удвічі зросла частка послуги самовивозу замовлень, оформлених через інтернет, з будь-якого магазину мережі. До прикладу, у Чорну п'ятницю цією послугою скористалися 69% всіх покупців, які взяли участь в акції.


Головними чинником зростання стали карантинні обмеження для роздрібної торгівлі та посилення присутності Фокстроту в продажах онлайн. При цьому, комерційна практика говорить про те, що українському покупцеві важлива не тільки швидкість вибору та можливість здійснити купівлю онлайн, а й експертиза та візуально-тактильні враження, яку можна отримати лише у фізичних, традиційних магазинах мережі.

– З цікавого, у 2020 році кожен другий покупець, який купував товари на офіційному сайті компанії FOXTROT.UA, обирав можливість забрати товар у магазині самостійно. Для цього покупці використовували сервісом самовивозу інтернет-замовлень Фоксаж, колишній Пікап, – додав Олексій Зозуля. – Переваги даного способу відомі: придбання товару здійснюється онлайн у 5 кліків, замовлення готово до видачі протягом 30 хвилин (при наявності необхідної позиції), клієнт має можливість отримати свій товар у магазині від 30 секунд до двох хвилин.


Наголосимо, що в період зимового карантину в січні 2021 року у відповідності з Постановою №1236 з 8 до 24 січня включно магазини мережі торгуватимуть товарами категорії засобів зв'язку і медичного призначення. Всю іншу побутову та електронну техніку можна придбати онлайн на foxtrot.ua зі швидкою адресною доставкою. За бажанням, кожен покупець може скористатися сервісом «Фоксаж».

ГКФрозвиває бренди