«Фоксаж». Фокстрот створив новий неймінг послузі самовивозу

Відомий ритейлер презентував нову яскраву назву вже відомої послуги самовивозу товарів, куплених в офіційному інтернет-магазині foxtrot.ua. Наразі Фокстрот пропонує рівнозначний їй сервіс з назвою «Фоксаж»

Все більше покупців Фокстроту готові купувати онлайн, або комбінувати онлайн-покупки з офлайном. На нові поведінкові фактори покупця вплинув весняний карантин, зимовий локдаун, а також нарощування присутності бренду у віртуальному просторі. Тому компанія продовжує реалізувати власну стратегію омніканальності бренду. Одним з інструментів стратегії є послуга click-and-collect та її вдосконалення.

– Кожен другий наш покупець, який оформляє замовлення в інтернет-магазині FOXTROT.UA, обирає можливість самостійно забрати свій товар у магазині, у найбільш зручний для себе час, – розповідає про нововведення та його вдосконалення Кирило Попов-Черкасов, e-commerce директор мережі Фокстрот. – Саме тому в неймінг послуги «Фоксаж» ми заклали моторність (комбінацію з енергії й спритності) лисички Фоксі та підсвідому згадку про відому кінострічку, що асоціюється зі швидкістю. Саме ці якості мають презентувати послугу самовивозу: безтурботне оформлення онлайн замовлення та можливість отримати свій товар протягом 30 хвилин. При умові, що він є у магазині. Або отримати свій товар двох хвилин. При умові, що за нього вже сплачено або оплата товару відбувається на касі.


За інформацією служби аналітики компанії, під час Чорної п'ятниці послугою “Фоксаж” скористалися 69% покупців, а в цілому у 2020 році частка послуги самовивозу товару зросла вдвічі.

– Позитивна динаміка “Фоксажу” свідчить про затребуваність послуги комбінованої купівлі «замовляй онлайн – забирай в магазині», бо надає клієнту можливість розпоряджатися власним часом, – зазначив Кирило Попов-Черкасов. – Люди обирають товар в умовах максимального комфорту, а перед купівлею отримують можливість отримати консультацію або придбати супутні товари.


Нагадаємо, що перша модифікація послуги самовивозу “Пікап” була презентована покупцям Фокстроту ще у 2013 році. У 2019 році компанія вдосконалила “Пікап”, суттєво зменшив час від моменту замовлення товару на сайті до отримання покупки в магазині. Восени минулого року Фокстрот запустив ще один супер-сервіс з надшвидкого отримання замовлень, здійснених онлайн. Мова йде про експрес-доставку за 2 години, яка підсилила фокстротівську палітру сервісів.

ГКФрозвиває бренди