Плани Фокстрот-2021: модернізуємо 20 магазинів та відкриємо 9 нових

Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії, анонсував старт наступного етапу модернізації торговельної мережі та відкриття нових об'єктів у провідних українських ТРЦ у 2021-2022 фінансовому році

– Минулий рік був складним, але цікавим у плані пошуку нових рішень у змінених умовах ведення бізнесу, – зазначив Олексій Зозуля. – Життя й робота у новій реальності зміцнили наш орієнтир на повну синергію офлайн та онлайн комерції. Саме тому, зміцнюючи діджитал, ми продовжуємо розвивати роздрібну торгівлю. Вже цього року ми запросимо наших покупців до 9 нових Фокстрот, ще 20 магазинів будуть оновлені до сучасного формату.

На початку квітня покупцям було презентовано новий Фокстрот в Одесі – у ТРЦ Fontan Sky center, з загальною площею магазину у 784 кв.м. та торговельною у 599 кв. з фірмовим сервісним хабом.


В цей час у Києві готується відкриття низки магазинів Фокстрот. Одне з найяскравіших – відкриття магазину у ТРЦ Blockbuster Mall. Торговий простір буде розташовано на другому поверсі торгово-розважального центру, поруч з IKEA. Загальна площа офлайн представництва Фокстроту досягає 960 кв.м, а торгова – 777 кв.м. Магазин матиме розширену вхідну зону та фірмовий сервісний хаб.


Ще один Фокстрот буде відкрито у ТРЦ «РайON». Він стане 23 магазином мережі у Києві. Загальна площа нового магазину 905 кв.м, а торгова – 747 кв.м.

Крім того, нещодавно підписано договір оренди приміщення з ТРЦ Respublika Park. Новий магазин матиме загальну площу 1450 м2. Відкриття заплановане на ІV квартал 2021 року.

Паралельно з цим оголошено підписання договору оренди між мережею Foxtrot та компанією DCH Infrastructure & Real Estate. Це – девелопер торгівельно-розважального центру Karavan Mall (ТРЦ «Караван») у Харкові . Відкриття магазину електроніки та побутової техніки у новому форматі заплановане на літо 2021 року. Площа магазину за проектом дорівнює 1411 кв.м.


– Ми оптимізуємо простір кожного магазину з розрахунком на розширений асортимент товарів, – додав Олексій Зозуля. – Крім того, вводимо нові маркетингові інструменти та активно співпрацюємо з партнерами. Це потрібно, аби в умовах пандемії, значно скоротити час, потрібний людині, аби обрати та придбати товар. Нагадую, що електроніку та побутову техніку завжди можна замовити онлайн на foxtrot.ua і забрати в магазині або отримати через службу доставки.

За 2020 рік у мережі Фокстрот зафіксовано приріст продажів електроніки на 20%. Крім того, подвоїлася частка продажів онлайн. Також вдвічі зросла частка покупців, які скористалися послугою самовивозу товарів, які було придбано в інтернет-магазині та забрано у найближчому магазині мережі.

Асортимент товарів у Фокстроті та якість надання послуг дозволили мережі за рік наростити кількість лояльної аудиторії з 9,5 до 11 мільйонів покупців.

ГКФрозвиває бренди