FOXTROT.UA розширює асортимент: від окулярів до зоотоварів

В офіційному інтернет-магазині бренду Фокстрот відбувається цілеспрямоване збільшення асортименту традиційних товарних категорій та створення абсолютно нових, нетипових для ритейлера

Бренд Фокстрот, відомий на ринку як експерт з продажу електроніки та побутової техніки, розпочав розширення асортименту у невластивих йому категоріях. В інтернет-магазині бренду foxtrot. ua тепер можна придбати товари для дітей і тварин, для спорту, книги, авто- і велотовари, системи безпеки.

– Нові реалії, які змінили купівельну поведінку й звички людей, а також посилення конкуренції на ринку, стимулювали нас переглянути підхід до формування асортиментної матриці. – розповів В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот. – Ми розуміємо, що потрібно не лише бути там, де наш клієнт, але й бути гнучкими та пропонувати йому те, що йому потенційно необхідно або може бути цікаво. Тому у Фокстрот кардинально змінили підхід до управління асортиментом. Відбувається розширення портфелю на онлайн-платформі за рахунок товарів, непрофільних для торгівельної мережі, яка спеціалізується на продажу електроніки та побутової техніки, товарів.


У компанії розраховують, що збагачення асортименту та посилення представленості в онлайні, дозволять залучити нові сегменти покупців. У кінцевому результаті ці дії сприятимуть росту товарообігу та зміцненню позицій бренду на ринку.

Задля освоєння нових категорій Фокстрот рухається у двох напрямках:
  • Збагачення асортименту в добре відомих покупцям категоріях.
  • Створення абсолютно нових для компанії категорій товару.
До прикладу, суттєво розширився асортимент у товарних групах, які орієнтовані на дітей (іграшки, автокрісла, коляски), для автолюбителів, для поціновувачів активного способу життя, садівників та городників. Також були створені нові категорії на кшталт “велосипеди”, “сонцезахисні окуляри”, “товари для тварин” та “риболовля”. На низькому старті надходження товарів для занять спортом – тренажери, інший інвентар, для будівництва та ремонту.

Наразі на офіційному сайті омніканального ритейлера Фокстрот представлено близько 100 тисяч найменувань товарів. За планами топ-менеджменту Фокстрот до кінця року ця цифра збільшиться вдвічі.

ГКФрозвиває бренди