Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький в 19-ий раз підтримали фестиваль танців Парад надій

XXXII Міжнародний фестиваль зі спортивних танців не відбувся навесні цього року через локдаун, але повертається в жовтні

16 та 17 жовтня киян та гостей столиці запрошують долучитися до свята танця та грації. Столична Школа танців Федорчук за підтримки Групи компаній "Фокстрот" та особисто Геннадія Виходцева запросили українських та іноземних спортсменів на дводенне змагання у латиноамериканській та європейській програмі зі спортивних танців. Дводенні змагання відбудуться у столичному виставковому центрі «АККО Інтернешнл» (проспект Перемоги, 40-Б)

Організатори очікують на турнір близько 1000 спортсменів, які протягом двох днів розіграють 300 комплектів медалей у 8-ми відділеннях: 9-00, 12-00, 15-00, 19-00.


– Кожен день змагань ми розділили на чотири відділення (а не на 3, як було раніше), задля уникнення скупчення людей, – розповідає Валентина Федорчук, засновниця міжнародних змагань «Парад надій», голова колегії суддів Асоціації спортивного танцю в Україні, заслужений тренер України. – Обов’ язковою умовою перебування для всіх осіб у місті проведення змагань є носіння захисної маски. Винятком є спортсмени, що безпосередньо змагаються на танцювальному майданчику.


На паркеті Парада надій розіграють 300 медалей та незмінний протягом 19 років "Кубок Фокстроту" на краще виконання однойменного танцю від бренду "Фокстрот". 19 в історії турніру кубок від відомої мережі побутових та електронних гаджетів – унікальний: тільки на Параді надій спортсмени раз за разом виходять на паркет, виконуючи лише один танець – фокстрот. А судді, оцінивши усіх претендентів за музикальністю та ритмом, лінією рухів і технікою називають кращого виконавця фокстроту на цьому турі. Бренд Фокстрот, у свою чергу, відзначає лідера та ще 4 кращих пари спортсменів, але не лишає без заохочувальних сюрпризів інших учасникаів цього етапу змагання.


– Щороку «Парад надій підтверджує свій високий рівень та статус справжнього драйвера розвитку спортивного бального танцю в Україні, – коментує подію генеральний директор ГК Фокстрот Геннадій Виходцев, генеральний партнер турніру протягом 19 років. – Цей турнір як справжня цінність, що не боїться часу те перешкод: він старший за незалежність України на 2 роки, відбувався навіть за часів фінансових та політичних криз, а тепер ще й коронокриза –справжній виклик організаторам. Бажаю турніру гідно пройти й це випробування. Легкого паркету учасникам та організаторам змагання!


Парад надій славиться поміж українських аматорів та професійних спортсменів ще однією особливістю – у команді рефері, яких запрошує до Києва Валентина Федорчук, – справжні зірки світового паркету. Адже кожному учаснику турніру важливо почути реальну оцінку своїм танцювальним навичкам від неодноразових чемпіонів світу та Європи англійців Грехем Освіка та Алекс Іванець (Велика Британія), Стефана Осенкопа, та Бена Борка з Німеччини, Андреа Чігареллі та Фіоре Манзіоні (Італія), Януша Бялого з Польщі, Андрія Андроника з Молдови. Потужним є також й представництво українських суддів на Параді – до суддівства запрошені найвідоміші фахівці української танцювальної спільноти.


Якими б не були оцінки професійних рефері, але Парад надій організовано так, що підтримку, подяку за відданість танцю тут знаходить кожен учасник. Усі зареєстровані спортсмени вже на старті, виходячи на паркет традиційною колоною учасників, отримують подарунки від сокового партнера – ТМ «Садочок» компанії Pepsico в Україні. На наймолодших талантів чекає підтримка від доброго партнера, виробника м’яких іграшок ТМ «Гулівер Країна» та танцювального магазина Dance me. Гостей розміщує готель «Редіссон Блу Поділ, комфортний зал для змагання облаштовує ТМ» «AmG Service» (забудова та обладнання міжнародних змагань).


Серед медіапартнерів «Параду надій 2021» – медіа холдінг OBOZREVATEL, всеукраїнське видання «Дзеркало Тижня – Україна», інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна», інформаційне агентство "РБК-Україна" та всеукраїнська газета «День». Інтернет-підтримку здійснює портал https://flymark.com.ua/event/2778

Промо-партнером сьомий раз поспіль стало PR-агентство BeMyMedia

Організатори запрошують читачів стежити за новинам до фестивалю на офіційній сторінці FB та інстаграмм

ГКФрозвиває бренди