Фокстрот краще за всіх у галузі захищає персональні дані покупця

Бренд посів третє місце у списку “Індекс захисту персональних даних – 2021”, який презентували 20 вересня 2021 року спеціалісти ГО “Інтерньюз-Україна” за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду “Відродження”

Дотримання цифрових прав користувачів з акцентом на захисті персональних даних досліджували у 20 компаніях, що працюють на ринку України. З максимальних 100% оцінювальних балів утворилася трійка лідерів списку – компанії Olx.ua, яка набрала 77,5% та Фокстрот й Ukr.net (по 70% відповідно кожен). У цьому умовному змаганні Фокстрот обійшов усіх конкурентів в галузі торгівлі побутовою технікою.

Фокстрот взяв максимальні з можливих оцінки у низці категорій: про інформування користувача (яка саме інформація про нього збирається та яким чином вона використовується); про функціонал сайту, який дозволяє користувачу чітко усвідомлювати, що він дає згоду на обробку своїх даних; про рівень доступності на сайті інформації щодо політики конфіденційності для користувача. Експерти рейтингу оцінили можливість покупця Фокстрота надати запит у компанію та отримати копію своїх персональних даних, а також використання Фокстротом протоколу захищеного з’єднання https для сайту та наявність зворотного зв'язку з користувачами у вигляді служби підтримки 24/7 з допомогою принаймні двох поширених засобів комунікації – гарячої лінії та e-mail.


«Результати моніторингу показали вірність шляху цифровізації, який вибрав Фокстрот, – сказав Вячеслав Нехороших, CIO ГК «Фокстрот». – Цифровізація у Фокстрот, як незворотна сила, що поширюється на всі сфери життя компанії, тому нам дуже приємно, що наші зусилля у сфері захисту персональної інформації були оцінені галузевими експертами з питань дотримання цифрових прав споживачів.

– Вітаю команду “Фокстрот” з гідним та логічним результатом. – підкреслив Геннадій Виходцев, співзасновник бренду Фокстрот. – Нашою конкурентною перевагою завжди є надійність продавця і, як наслідок, безпека та комфорт споживача. Це стосується не тільки цілеспрямованої політики торговельної мережі у царині обов'язкової фіскалізації розрахункових операцій, яка з 1 листопада 2020 року відбувається у Фокстрот ще й за допомогою програмного РРО із видачею електронного чеку, а й політики захисту персональних даних покупців.


Наразі мережа Фокстрот складається з 165 класичних магазинів та інтернет-магазину foxtrot.com.ua За 2020 рік зросла кількість учасників програми лояльності Фокстрот на 1,6 млн і склала 11,1 млн клієнтів, частка утримання зросла на 18%, частота покупки – на 10%, а чисельність молодіжної аудиторії – на 15%. З початку 2021 року кількість клієнтів Фокстрот перевищує 12 млн.

З часу введення програмного РРО третина споживачів отримала свій е-фіскальний чек в особистий кабінет, на електронну пошту та у Вайбер, через чат-бот.

ГКФрозвиває бренди