«Бізнес без бар’єрів» – це про «Фокстрот»

У жовтні до ініціативи першої леді України Олени Зеленської доєдналися 11 українських та міжнародних бізнесів. Серед них – мережа магазинів побутової техніки та електроніки Фокстрот, що виразила готовність продовжувати імплементацію принципів безбар’єрного ведення бізнесу

Спільноту «Бізнес без бар’єрів» було створено за ініціативою першої леді України Олени Зеленської задля об’єднання бізнеса, який поділяє цінності життя та роботи без бар’єрів. Подібні цінності задекларував бренд Фокстрот та компанії Visa, група готелів «Fairmont Grand Hotel Kyiv» та «Riviera House», ПриватБанк, Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), McDonald’s в Україні, IT-компанія EPAM Україна, Кока-Кола Україна, книжкова платформа Yakaboo, юридична фірма «Астерс», мережа супермаркетів «Сільпо».

Представники компаній-учасників ініціативи під час зустрічі з Оленою Зеленською розповіли, як впроваджують зміни щодо створення рівних можливостей у доступі до роботи, до послуг, у тому числі людей з інвалідністю, батьків з дітьми до шести років, літніх людей, жінок та молоді у своїх галузях економіки.

– Фокстрот орієнтовано на людей. Цей бізнес створено людьми та для людей. Тому дотримання принципів безбар’єрності є важливим та повністю співпадає з цінностями бренду, – заявив Олексій Зозуля, виконавчий директор бренду Фокстрот під час зустрічі учасників ініціативи. – У Фокстрот є низка посад, які дають можливість працювати людям з особливими потребами. Наприклад, оператор кол-центру, касир, спеціаліст в офісі.

У компанії відкривають нові магазини з “дитячими куточками”, передбачають широку вхідну зону та створюють простір у торгових залах так, аби люди на візках та батьки з маленькими дітьми не мали проблем при пересуванні. Наступний крок – впровадження оновлених стандартів обслуговування покупців з особливими потребами. Фокстрот включить «Довідник безбар’єрності», електронну версію якого було презентовано у вересні, до програми адаптації працівників Фокстрот. «Довідник безбарєрності» – це гід, який присвячено коректному спілкуванню з людьми з особливими потребами.

Крім того, Олексій Зозуля підкреслив важливість залучення молодих фахівців до компанії. Наразі тут 59% працівників – це молодь, а для 35% персоналу роздрібних фахівців – це це перша робота та можливість здобути професійні навички.

Велика увага у компанії приділяється безпеці відвідувачів та персоналу магазину у період карантинних обмежень. До дотримання загальноприйнятих санітарних правил, у мережі Фокстрот запустили:
  • декілька варіантів безконтактної форми оплати, як у торгівельній точці, так і кур’єру;
  • всі можливі види безпечної доставки товарів: експрес-доставка за 2 години, день-у-день та до певного часу, до 7000 поштоматів Нової пошти тощо;
  • підтримка онлайн-шопінгу в інтернет-магазині foxtrot.ua, який працює в режимі 24/7.

Нагадаємо, що у травні 2021 року перша леді України Олена Зеленська заснувала ініціативу «Без бар’єрів». В ній прописано візію суспільства, у якому відсутні обмеження та забезпечуються рівні права та можливості для всіх людей у пересуванні, зайнятості, самореалізації, можливості здобуття освіти, користування сервісами, спілкуванні и організації дозвілля. Навколо ініціативи «Без бар’єрів» гуртуються компанії, які розділяють цінності рівності.

ГКФрозвиває бренди