У Броварах відкрили Фокстрот в новому форматі

Грандіозне відкриття принципово нового супермаркету побутової техніки та електроніки відбулося 12-14 липня в ТРЦ "Термінал" у Броварах (Київська область). 

>Фокстрот круто змінює стиль комунікації з покупцем. Одночасно з новим стилем спілкування трансформуються самі магазини. Зміни – результат програми реновації мережі, що розрахована на три роки. В рамках цієї програми у 2018 році було відкрито 15 нових магазинів. Ще стільки ж отримали апгрейд у відповідності з запитом часу та наших споживачів. 

Фокстрот в Броварах поміняв локацію. Магазин переїхав з третього на перший поверх. Завдяки переїзду торгову площу магазину оптимізували з 1130 до 931 м2, а загальна територія супермаркету електроніки і побутової техніки збільшилася з 1500 до 1680 м2. 


Фокстрот: оновлення в дії!

Фокстрот в Броварах – перша торгова точка мережі, у якій покупці можуть оцінити новий стиль формату-2019. Ось найцікавіше, що придумали для покупця у новому магазині: 

1. В оновленому Фокстроті оптимізували зонування торгового залу. Завдяки навігації і продуманому розміщенню товарів абсолютно будь-яка людина легко – на інтуїтивному рівні – знайде потрібний товар. Крім того, нове розміщення товарів скоротить кількість кілометрів, які проходять за день в магазині консультанти. 

2. У Фокстроті нового формату розширений асортимент електроніки та побутової техніки. Але якщо бажана модель товару відсутня в магазині, то її відразу ж можна замовити в онлайн-магазині https://www.foxtrot.com.ua/. 

3. У магазині створено сервісний хаб. У ньому – касова зона, місце надання покупцям додаткових сервісів, а також точка швидкого обслуговування за послугою "Пікап". 

4. Для купівлі техніки в кредит за допомогою банків-партнерів у новому Фокстроті обладнали зону, комфортну для покупця з психологічної точки зору. 5. Для батьків з маленькими дітьми і власне самих юних покупців у новому форматі Фокстроту розроблена лаунж-зона з цікавинками. 


Крім того, у Фокстроті у Броварах виділено місце під інстаграм-зону. Оформлення в ній буде змінюватися відповідно до сезонів та свят. Саме тут кожен відвідувач може зробити класні фоточки для Інстаграм з новою покупкою. 

На честь відкриття в магазині організували миттєвий розіграш подарунків та дійсно нестандартні акції.


– Фокстрот в новому форматі в Броварах – черговий крок у справі глобального оновлення мережі. Зміна стратегії комунікації зі споживачем їде паралельно з рестайлінгом магазинів. Наші зусилля виправдані – покупці задоволені, як своїми покупками, так і рівнем обслуговування в магазинах Фокстрот, – прокоментував відкриття реформату Вячеслав Поврозник, виконавчий директор мережі Фокстрот.

Нагадаємо, що в червні стартувала грандіозна рекламна компанія. Її меседж – "Оновлюйся". Тобто оновлюй свою побутову техніку, змінюйся сам та свій спосіб життя в кращу сторону.

ГКФрозвиває бренди