«Фокстрот» привідкрив завісу нового етапу ребрендингу

У першому великому інтерв’ю для ресурсу MMR маркетинг-директор «Фокстроту» Наталія Ставраті розповіла про повний перезапуск бренду, нові корпоративні кольори, повернення лисиці і фокус на молоду аудиторію. 

Прогрес рухається шаленими темпами, особливо це стосується технологій. Покоління і парк техніки почали змінюватися дуже швидко. У низці значних системних змін «Фокстрот» повністю перезапускає бренд, змінює логотип, кольори, креативну складову. Нові корпоративні кольори – яскраво-оранжевий і жовтий. Допоміжні – блакитний і фіолетовий. 


– Завдання полягає в тому, щоб омолодити бренд, повністю оновити всі бізнес-процеси зсередини. Абсолютно у всіх управліннях компанії відбуваються істотні трансформації, ми змінюємо всі процеси для того, щоб клієнти насамперед помітили ці зміни на собі, а ми закріпимо і підкреслимо комунікацією, – розповідає Наталія Ставраті. 


І найочікуваніше у зміні комунікаційної складової – повернення символу «Фокстроту» – лисиці. 

Оновлений бренд-персонаж стане адвокатом покупця при взаємодії з брендом. А ще будуть нові сегменти товарів, новий досвід в магазинах, багато всього високотехнологічного і драйвового. Все це «Фокстрот» презентує вже восени.

ГКФрозвиває бренди