Відкриття оновленого Фокстроту у Вінниці - новий рівень корисності для покупця

Торгівельна мережа Фокстрот запрошує вінничан оцінити оновлений магазин електроніки та побутової техніки. Покупців чекають подарунки і акції 

16-18 серпня в місті Вінниця торгівельна мережа Фокстрот відкриває оновлений супермаркет за адресою вул. Келецька, 80. Вінницю не оминула добра традиція торгової мережі - за допомогою свята презентувати новинку городянам, дарувати подарунки першим покупцям, проводити розіграші призів і організовувати цікаві акції. 


– Оновлення торгової мережі Фокстрот - запит часу і нашого покупця, - прокоментував подію Валерій Маковецький (Valery Makovetsky), керівник ГК Фокстрот, голова наглядової ради Фокстрот. - Бренд цілеспрямовано йде по шляху поглиблення комунікації з покупцями та поліпшення їх обслуговування, розуміючи це як свою конкурентну перевагу, свою репутацію надійного продавця, який вже 25 років працює на ринку України. 


Чим новий Фокстрот відрізняється від колишніх магазинів?

В оновленому Фокстроті покупців очікує ціла серія корисностей, а також цікавих ідей: 

1. Оптимізація торгового простору. Нові полички для розміщення товарів у бренд-зоні дозволяють викласти максимальну кількість товарів на меншій площі. Наприклад, в "старому" магазині Фокстрот за цією адресою під торгові площі було задіяно 1100 м2, а зараз той же обсяг товарів розмістився на 715 м2. Ергономічне розміщення предметів дозволяє покупцям миттєво знайти необхідну їм секцію або товар в магазині. Та й продавці при такому розміщенні техніки/ електроніки скорочують кількість кілометрів, пройдених протягом робочої зміни. 

2. Сервісний хаб. Квадратні метри, що залишилися після оптимізації простору, перетворилися в зону сервісних послуг. Каса - раз. Сервісний центр - два. Місце отримання товару за послугою "пікап" - три. Місце оформлення товару в кредит у банків-партнерів - чотири. 

3. У дизайні магазину використана нова колористика. Традиційний червоно-томатний колір замінений життєрадісним помаранчевим в компанії з сонячно-жовтим, блакитним і фіолетовим середнім. Це - нова колористика Фокстроту, введена в брендбук у 2019 році. Взаємодія з цими кольорами заряджає покупців оптимізмом та добрим настроєм! 


Вінничан чекають подарунки на честь відкриття оновленого Фокстроту

У торговельній мережі Фокстрот вже стало доброю традицією відзначати відкриття нового магазину цілою серією подарунків: 

• 50 перших покупців в оновленому магазині у Вінниці отримають один з популярних аксесуарів - навушники, повербанки, фітнес-браслети. 

• Кожен покупець техніки на суму від 999 гривень в період з 16 по 18 серпня візьме участь в розіграші smart-телевізора Hisense. 

• Кожен покупець з чеком від 99 гривень в період з 16 по 18 серпня візьме участь в розіграші 6 смартфонів SAMSUNG Galaxy A10. На честь свята Фокстрот підготував мега-знижки на обрані моделі смартфонів, телевізорів, крупної побутової техніки та товарів для дому. 


Виконавчий директор мережі Foxtrot Вячеслав Поврозник (Vyacheslav Povroznik) так прокоментував апгрейд магазину: "З відкриттям принципово нового Фокстроту у Вінниці ми оголошуємо нашим покупцям, що Фокстрот змінюється. Проводимо перезавантаження не тільки зовнішнього вигляду магазинів, але і в цілому всього бренду, інтернет-сайту, спектра сервісів та послуг. Ми прагнемо до того, щоб залишатися цікавими, затребуваними і найголовніше - завжди бути корисними своєму покупцеві ".

ГКФрозвиває бренди