Фокстрот в ТОПі: експерти назвали кращих роботодавців України-2019

У 2019 Фокстрот в черговий раз увійшов до лідерів Рейтингу кращих роботодавців України – версія ділового видання "Власть денег". Одночасно з цим компанія зайняла 1-е місце в ТОПі-20 кращих роботодавців України в сегменті торгівлі електронікою і побутовою технікою. 

При складанні Рейтингу кращих роботодавців враховувалася комбінація факторів. Оцінювалася мотивація, можливість для професійного вдосконалення і кар'єрного зростання, комфортність і безпека робочого місця в поєднанні зі стабільністю підприємства. 

Сьогодні в компанії працює 4500 чоловік. А управління по роботі з персоналом прямо зацікавлене в тому, щоб утримати професіоналів. Плюс – домогтися найвищого рівня привабливості бренду в очах здобувачів. 

– Співробітники – базовий фактор успіху Фокстроту, – вважає керівник управління по роботі з персоналом Оксана Парубець. – Тому в комплексі з оптимізацією бізнес-процесів ми інвестуємо в людей. Активуємо програми менторства, підтримуємо внутрішні тренінги, організовуємо дистанційне навчання за допомогою внутрішнього навчального порталу. 


Колектив привітав з високою позицією в рейтингу генеральний директор Групи компаній «Фокстрот» Геннадій Виходцев: "За 25-років з дати народження бізнесу багато що змінилося. Але непорушною залишилася базова цінність – наші люди, команда, однодумці. Тільки співробітник-амбаcсадор бренду може закохати в нього покупця. Особистісний фактор продавця-консультанта може як зруйнувати, так воскресити лояльність клієнта. Тому підтримую цей вектор розвитку "Фокстроту". Бажаю команді і далі орієнтуватися на цю цінність." 

Нагадаємо, в 2018 році видання Деловая столица, Фокус, Рейтинг, Вісник ДФС вперше внесли Фокстрот в список кращих роботодавців України. У 2018 році Фокстрот зайняв 72 місце серед 200 кращих в цьому плані українських команд. Одночасно з цим Фокстрот посів 10 місце в категорії Роздрібна торгівля, ставши першим рітейлером електроніки і побутової техніки в цьому рейтингу. 

HR-активність в цифрах

У 2019 році 1140 співробітників, серед яких були працівники роздрібних магазинів і менеджери центрального офісу, пройшли 88 навчальних програм. 

У 2019 році 2150 продавців оволоділи навчальним матеріалом, зібраним в 66 курсів. Курси націлені на опанування мистецтву продажів, вивченню характеристик товарів, а також підвищенню грамотності ділової української мови в робочому процесі. Практично всі продавці зробили апгрейт власних навичок спілкування, пройшовши фокстротовскій курс української мови, що складається з 4 модулів. 

Особливості кадрової політики Фокстрот

У компанії піклуються про те, щоб кожен співробітник бачив перспективу кар'єрного росту. Для цього використовується наступний принцип: коли в компанії відкривається нова вакансія, кандидатури в першу чергу відбираються з внутрішнього кадрового резерву. Завдяки цьому ноу-хау 60% керівних посад закривається внутрішніми резервами. Так продавець-консультант спокійно може "вирости" до посади директора магазину або менеджмента у центральному офісі. 


Додатковими бонусами, цінність яких розуміють всі свідомі і відповідальні люди, можна вважати можливість участі у ряді волонтерських ініціатив компанії та соціальних проектах. Наприклад, в офісі на Дорогожицькій 1 вже 10 років функціонує програма "Зелений офіс", проявляють активність волонтери корпоративного руху «Тут працюють ДалЕКОглядні». Крім того, всі співробітники можуть долучитися до благодійних ярмарків і марафонів під девізом "Фокстрот зігріває серця". 

У компанії підтримують спорт. Міні-футбол (13 кубків ГК Фокстрот – в історії компанії), футбол, йога, зумба – організовуються ініціативними групами співробітників. Взяти участь в фізичних активностях можуть всі бажаючі. Природно, в компанії дотримана традиція проведення тімбілдінгу і корпоративних заходів, які обросли вже власними традиціями.

ГКФрозвиває бренди